رفتن به بالا
  • چهارشنبه - 1 اسفند 1397 - 11:31
  • کد خبر : ۳۸۷۱
  • چاپ خبر : مهرپیما: با دوندگی و بازی هجومی که در دستور کار داشتیم مُزد جنگندگیمان را گرفتیم

مهرپیما: با دوندگی و بازی هجومی که در دستور کار داشتیم مُزد جنگندگیمان را گرفتیم

بعثت کرمانشاه که در لیگ امسال با فراز و نشیب های فراوانی رو به رو بود با تغیر در کادر فنی خود رو به بهبودی گذاشته است و سخنان شهرام مهرپیما سرمربی جدید این تیم نشان از تقویت فاز هجومی این تیم دارد.

  بعثت کرمانشاه که در لیگ امسال با فراز و نشیب های فراوانی رو به رو بود با تغیر در کادر فنی خود رو به بهبودی گذاشته است و سخنان شهرام مهرپیما سرمربی جدید این تیم نشان از تقویت فاز هجومی این تیم دارد. به گزارش یاریزان؛ شهرام مهرپیما سرمربی تیم بعثت کرمانشاه پس از […]

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

بعثت کرمانشاه که در لیگ امسال با فراز و نشیب های فراوانی رو به رو بود با تغیر در کادر فنی خود رو به بهبودی گذاشته است و سخنان شهرام مهرپیما سرمربی جدید این تیم نشان از تقویت فاز هجومی این تیم دارد.

به گزارش یاریزان؛ شهرام مهرپیما سرمربی تیم بعثت کرمانشاه پس از پیروزی در دیدار اخیر تیمش در لیگ دسته دوم فوتبال ایران گفت: با وجود اینکه ۴ بازیکن اصلی خود را دراختیار نداشتیم پیروزی با ارزشی بدست آوردیم.

 

------------------------------------

مهرپیما پس از پیروزی تیم بعثت دربرابرپرسپولیس گناوه اظهار داشت با تیمی سختکوش ومنسجم بازی داشتیم که تا آخرین دقیقه بازی تلاش کردند ولی ما با دوندگی و بازی هجومی که در دستور کار داشتیم و هفته گذشته در تمرینات کار کردیم مزد جنگندگی و تلاش بی وقفه بازیکنان را که همان پیروزی بود گرفتیم.

سرمربی تیم فوتبال بعثت کرمانشاه درمورد خط دفاعی تیم گفت خط دفاعی و دروازه بان ما بسیار عالی و هوشمندانه بازی کردندونمره قبولی دراین بازی گرفتند.

وی افزود پیروزی امروز مرهون تلاش همه مجموعه باشگاه بوده واز همه کسانی که مارا دراین راه کمک کردند تشکر و قدردانی میکنم.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

مهرپیما گفت از نظر امتیازی درجدول جایگاه بهبود یافت و یک امتیاز باتیم دوم جدول اختلاف داریم در واقع ما ۶ فینال دیگر تا لیگ یک پیشرو داریم و تا آخرین بازی برای هدفمان می جنگیم.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی