رفتن به بالا
  • پنجشنبه - 5 دی 1398 - 19:58
  • کد خبر : ۵۸۱۰
  • چاپ خبر : با حضور مسئولین؛ اولین شعبه آکادمی فوتبال ۹۰ در مهاباد افتتاح شد

با حضور مسئولین؛ اولین شعبه آکادمی فوتبال ۹۰ در مهاباد افتتاح شد

اولین آکادمی فوتبال رسمی در استان آذربایجان غربی توسط باشگاه ۹۰ اورمیه در شهرستان مهاباد افتتاح شده و به صورت رسمی فعالیت خود را آغاز کرد.

اولین آکادمی فوتبال رسمی در استان آذربایجان غربی توسط باشگاه ۹۰ اورمیه در شهرستان مهاباد افتتاح شده و به صورت رسمی فعالیت خود را آغاز کرد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

اولین شعبه آکادمی فوتبال ۹۰ در مهاباد توسط پیشکسوت فوتبال مهاباد افتتاح شد.

به گزارش یاریزان؛ پس از اخذ مجوز اولین آکادمی رسمی در استان آذربایجان غربی توسط باشگاه ۹۰ اورمیه و راه اندازی ۳ شعبه در اورمیه، پیرو درخواست‌های متعددی که از شهرهای آذربایجان غربی وجود داشت، اولین شعبه آکادمی نود در شهرستان مهاباد افتتاح شده و به صورت رسمی فعالیت خود را آغاز کرد.

 

------------------------------------

لازم به توضیح است که صبح امروز این آکادمی طی مراسمی با حضور حسین نیرویار دبیر هیئت فوتبال آذربایجان غربی، سیاوش شیخ‌آقایی رئیس هیئت فوتبال مهاباد و یحیی بهاری مدیرعامل باشگاه ۹۰ افتتاح و شروع به کار کرد.

مدیریت آکادمی ۹۰ در مهاباد بر عهده صمد صمدی پیشکسوت فوتبال این شهر بوده و با افتتاح این مجموعه به امر آموزش صحیح و اصولی فوتبال در سنین ۶ تا ۱۶ سال و همچنین استعدادیابی به صورت رسمی خواهند پرداخت.

شایان ذکر است که بر اساس اعلام مدیرعامل باشگاه ۹۰، بزودی شاهد افتتاح شعب دیگر این آکادمی در سایر شهرهای آذربایجان غربی خواهیم بود.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی