رفتن به بالا
  • چهارشنبه - 29 مرداد 1399 - 20:10
  • کد خبر : ۷۳۸۸
  • چاپ خبر : شش پروژه ورزشی به مناسبت هفته دولت در ایلام افتتاح می شود
مدیرکل ورزش و جوانان ایلام؛

شش پروژه ورزشی به مناسبت هفته دولت در ایلام افتتاح می شود

مجمع انتخاباتی هیات قایقرانی استان ایلام با ریاست علیرضا سهرابیان برگزار شد که ایوب رشنوادی با کسب حداکثر آرا به عنوان رئیس هیات انتخاب شد.

علی شائی: با بهره برداری از پروژه های هفته دولت، سرانه ورزشی استان ایلام در بخش روستایی افزایش چشمگیری پیدا خواهد کرد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

علی شائی: با بهره برداری از پروژه های هفته دولت، سرانه ورزشی استان ایلام در بخش روستایی افزایش چشمگیری پیدا خواهد کرد.

به گزارش یاریزان؛ مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام در گفتگو با اصحاب رسانه افتتاح ۶ پروژه ورزشی به مناسبت هفته دولت در روستاهای استان ایلام رامهمترین هدف و برنامه ی این اداره کل درتوسعه سرانه ورزشی ‌ روستاها و مکان های کم برخورد دار از نظر فضای ورزشی مناسب دانست.

 

------------------------------------

مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام با اشاره به افتتاح ۶پروژه ورزشی به مناسبت هفته دولت در ایلام اظهار داشت:با بهره برداری از پروژه ها درهفته دولت سرانه ورزشی استان ایلام در بخش روستایی افزایش چشمگیری پیدا خواهد کرد.

وی در بخش روستایی پروژه های ورزشی را شامل زمین­ چمن­ مصنوعی فوتبال شهرک اسلامیه مهران، سالن ورزشی چندمنظوره حیدرآباد میشخاص، زمین چمن­ مصنوعی فوتبال روستای سراب کارزان، سالن­ ورزشی شهرک نبوت ایوان و در بخش شهری ساختمان هیات فوتبال استان و سالن ورزشی بانوان آبدانان اعلام کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام اظهار داشت امیدوارم روستا نشینان عزیز رضایت کافی از پروژه های ورزشی جدید داشته باشند علی شائی در ادامه بیان داشت: مهمترین هدف و برنامه ی اداره ورزش جوانان توسعه سرانه ورزشی استان در بخش روستایی است.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

علی شائی ادامه داد: تلاش ما بر این است تا در زمینه زیر ساخت‌های ورزشی به آنچه که شایسته مردم و ورزشکاران در روستاهای استان است دست یابیم.

مدیر کل ورزش و جوانان استان خاطرنشان کرد:با وجود مشکلات عدیده ای که در بحث سرانه ورزشی در استان ایلام داریم اما خوشبختانه ورزش استان ایلام با افتخار و قدرت در میادین بین المللی حضور چشمگیری دارد


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی