رفتن به بالا
  • سه شنبه - 1 خرداد 1397 - 12:07
  • کد خبر : ۳۰۲۳
  • چاپ خبر : شاهو نصرتی هندبالیست سنندجی: هر زمان لازم باشد در خدمت تیم ملی هندبال ایران خواهم بود
پس از انتخاب سرمربی جدید؛

شاهو نصرتی هندبالیست سنندجی: هر زمان لازم باشد در خدمت تیم ملی هندبال ایران خواهم بود

  شاهو نصرتی هندبالیست سنندجی لژیونر در کشور رومانی گفت: با باشگاه‌های خود درگیر لیگ‌ اروپا هستم و هر زمان لازم باشد در خدمت تیم ملی هندبال ایران خواهم بود.    ———————————— به گزارش یاریزان؛ شاهو نصرتی در خصوص حضور زولان کاستاراتویچ در راس تیم ملی هندبال کشورمان اظهار داشت: پیش از این در جریان […]

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

شاهو نصرتی هندبالیست سنندجی لژیونر در کشور رومانی گفت: با باشگاه‌های خود درگیر لیگ‌ اروپا هستم و هر زمان لازم باشد در خدمت تیم ملی هندبال ایران خواهم بود.

 

 

------------------------------------

به گزارش یاریزان؛ شاهو نصرتی در خصوص حضور زولان کاستاراتویچ در راس تیم ملی هندبال کشورمان اظهار داشت: پیش از این در جریان مذاکرات فدراسیون هندبال با چند گزینه اروپایی و عدم توافق با آنها قرار داشتیم. ما در تیم خود در رومانی چند بازیکن اهل مقدونیه داریم که در مورد زولان نظرهای خوبی دارند و او را یک مربی پر انرژی معرفی کردند و معتقدند که علاوه بر توانمندی در بحث فنی، ارتباط خوبی با بازیکنان دارد.

وی در ادامه افزود: ما هنوز درگیر مسابقات اروپایی هستیم و با این سرمربی تمرین نکردیم ولی وی با ما تماس دارد که این موضوع ارزشمند است و باعث افزایش انگیزه می‌شود.

لژیونر هندبال کشورمان در تیم دینامو بخارست رومانی در خصوص زمان حضورش در اردوی تیم ملی گفت: ما زمان عقد قرارداد با باشگاه‌ها صحبت کردیم و اهمیت بازی‌های آسیایی برای ایران و رزومه ورزشی خودمان را برای مسئولان باشگاه تشریح کردیم. البته زمان بازی‌های آسیایی در تقویم جهانی نیست و این کار را مشکل کرده است اما همه ما لژیونرها با باشگاه صحبت کردیم و انشالله با آمادگی کامل راهی جاکارتا خواهیم شد.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

شاهو نصرتی هندبالیست سنندجی تاکید کرد: هر زمان تیم ملی به ما نیاز داشته باشد با جان و دل آماده هستیم البته ما تا ۲ هفته دیگر درگیر لیگ‌ اروپا هستیم و از اردوهای بعدی به تیم ملی اضافه می‌شویم.

وی خاطرنشان کرد: امیدوارم چه ما در تیم ملی باشیم و چه نباشیم، هندبال در بازی‌های آسیایی بهترین نتیجه را بگیرد چرا که مدتی است هندبال در بین رشته‌های توپی و گروهی گم شده است و آرزو می‌کنم تا این رشته به روزهای اوج و جایگاه واقعی خود بازگردد.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی