رفتن به بالا
  • دوشنبه - 26 آبان 1399 - 13:18
  • کد خبر : ۸۳۹۱
  • چاپ خبر : شاهو ناصری : به کسب سهمیه امیدوار نبودیم، به خانه می‌رفتیم
ماجرای جالب ملی‌پوش شدن؛

شاهو ناصری : به کسب سهمیه امیدوار نبودیم، به خانه می‌رفتیم

شاهو ناصری قایقران ملی پوش کردستانی در رشته کانو کانادایی با اشاره به شرایط ملی پوشان در مسیر کسب سهمیه المپیک 2020، گفت: کسب این مهم در رقابت های قاره آسیا امکان پذیر است.

شاهو ناصری رئیس هیات قایقرانی کردستان به اردوی تیم ملی دعوت شد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

شاهو ناصری رئیس هیات قایقرانی کردستان به اردوی تیم ملی دعوت شد.

به گزارش یاریزان؛ شاهو ناصری در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس، در خصوص اینکه چطور شد در مسابقات قهرمانی کشور و اردوی تیم ملی برای کسب سهمیه المپیک شرکت کرده، اظهار داشت: تعویق یک ساله المپیک شرایطی را فراهم کرد تا به کسب سهمیه امیدوار شوم.

 

------------------------------------

وی افزود: ورزشکاران کشورهای دیگر هم مانند ما هستند و همین مشکلات را دارند. از طرفی با توجه به اینکه فصل سرماست و هیات کار سنگینی ندارد من در مسابقات قهرمانی کشور شرکت کردم. چون الان فشار هیات کمتر است، در تیم ملی هم حضور دارم.

 

تمام زندگی ما در رقابت گذشته است

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

ملی‌پوش کانوی ایران درباره اینکه مدت‌ها در تمرینات نبوده اما در مسابقات قهرمانی کشور مقام دوم را کسب کرده، تصریح کرد: من بیش از دو سال نبودم. تمرین می‌کردم اما از شدت بالا و جدیت لازم برخوردار نبود. از اسفند سال گذشته تمرین خاصی نداشتم. برای برخی سوال بود که چرا من مقام دوم را کسب کردم؟ با توجه به اینکه تمرینی نداشتم نمی‌توانستم نتیجه همیشگی را کسب کنم. فکر می‌کنم مسابقه دادن مشکلی نیست ما همیشه در کل زندگی در رقابت بودیم.

رئیس هیات کردستان خاطرنشان کرد: یکی از ورزشکاران استان ما می‌خواست در انتخابی شرکت کند اما به من گفت حریف تمرینی ندارم به او گفتم خودم با تو تمرین می‌کنم. اینطوری شد که شروع کردم، او را در مسابقه گرفتم و بعد در مسابقه قهرمانی کشور حضور پیدا کردم. هم خودم تمرین کردم، هم این ورزشکار آماده شد.

 

در قایقرانی ورزشکار ۴۶ ساله قهرمان المپیک می‌شود

ناصری درباره اینکه بعد از مدت‌ها غیبت نتیجه خوبی در قهرمانی کشور گرفته و به اردوی تیم ملی راه پیدا کرده، عنوان کرد: من استقامتم کم بود، هرچند تجربه باعث شد تا نتیجه لازم را کسب کنم. مربیان خوبی در دوران حرفه‌ای داشتم که به من کمک کردند که چگونه می‌توان در فرصت کم به آمادگی رسید. شاید در خیلی از رشته ها ۲۰ سالگی دوره ورزشی یک ورزشکار به پایان برسد اما در قایقرانی ما قهرمان ۴۶ ساله المپیک هم داریم.

 

ورزشکاران به ورزش اعتیاد دارند

ملی‌پوش کانون ایران در پاسخ به این سوال که چطور می‌شود بعد از مدت‌ها غیبت ما شاهد حضور برخی ورزشکاران قایقرانی در اردوی ملی هستیم یادآور شد: در همه دنیا چنین اتفاقی رخ می‌دهد و ما می‌بینیم بعد از چند سال ورزشکاران بر می گردند. زمانی یک ورزشکار دغدغه‌اش فقط ورزش است اما بعد از مدتی زندگی هم مهم می‌شود. من همیشه می‌گویم ورزشکاران به ورزش اعتیاد و قهرمانی را از خودشان طلب دارند. شاید همین موضوع باعث می‌شود آنها دوباره برگردند.

 

تست انتخابی ورزشکار المپیکی را مشخص می‌کند

وی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه فکر می‌کند در ترکیب تیم ملی برای کسب سهمیه المپیک قرار بگیرد گفت: تست‌های انتخاب این موضوع را مشخص می‌کند. من سعی خودم را می‌کنم اما نمی‌دانم چه اتفاقی رخ دهد. باید جلو برویم ببینیم چه می‌شود. اگر کسی بداند چه کسی قرار است انتخاب شود خوشحال می‌شوم به من هم بگوید.

 

به کسب سهمیه امیدوار نبودیم به خانه می‌رفتیم

ناصری درباره اینکه آیا تیم ملی سهمیه لازم را برای حضور در المپیک توکیو کسب خواهد کرد یا خیر عنوان کرد: نمی توان به این سوال پاسخ داد. من امیدوارم که این اتفاق بیفتد. اگر امید نداشتیم به خودمان سختی نمی‌دادیم و به خانه می‌رفتیم.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی