رفتن به بالا
  • شنبه - 8 دی 1397 - 11:03
  • کد خبر : ۳۵۶۸
  • چاپ خبر : شادی مهینی سرمربی تیم فوتبال بانوان راهیاب ملل مریوان: هدف اصلی ما قهرمانی لیگ برتر ایران است
هنوز به هماهنگی تیمی نرسیدیم؛

شادی مهینی سرمربی تیم فوتبال بانوان راهیاب ملل مریوان: هدف اصلی ما قهرمانی لیگ برتر ایران است

شادی مهینی سرمربی تیم فوتبال راهیاب ملل مریوان گفت: راه یاب از 7 بازیکن ملی پوش جوانان و 2 بازیکن بزرگسال برخوردار است که با توجه به سرمایه گذاری انجام شده روی این ملی پوشان و سایر بازیکنان قطعاً هدف اصلی ما قهرمانی خواهد بود .

  شادی مهینی سرمربی تیم فوتبال راهیاب ملل مریوان گفت: راه یاب از ۷ بازیکن ملی پوش جوانان و ۲ بازیکن بزرگسال برخوردار است که با توجه به سرمایه گذاری انجام شده روی این ملی پوشان و سایر بازیکنان قطعاً هدف اصلی ما قهرمانی خواهد بود . به گزارش یاریزان؛ تیم فوتبال راه یاب ملل […]

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

شادی مهینی سرمربی تیم فوتبال راهیاب ملل مریوان گفت: راه یاب از ۷ بازیکن ملی پوش جوانان و ۲ بازیکن بزرگسال برخوردار است که با توجه به سرمایه گذاری انجام شده روی این ملی پوشان و سایر بازیکنان قطعاً هدف اصلی ما قهرمانی خواهد بود .

به گزارش یاریزان؛ تیم فوتبال راه یاب ملل مریوان در بازی بزرگ هفته سوم لیگ برتر بانوان کشور در اصفهان دست به کار بزرگی زد و سپاهان را با یک گل شکست داد که در خصوص این دیدار شادی مهینی سرمربی کاربلد و بادانش این تیم اظهاراتش را بیان نمود .

مهینی ضمن تمیجید از تیم فوتبال سپاهان و بازی خوب این تیم بیان داشت : حریف ما یکی از بهترین تیمهای ایران است که همیشه از مدعیان قهرمانی محسوب میشود و بازیکنان این تیم از شعور فوتبالی بالایی برخوردار هستند و در این دیدار فوتبال خوبی به نمایش گذاشت .

وی در ادامه افزود: ما فیلم بازیهای فصل قبل سپاهان را آنالیز کردیم و نقاط ضعف و قوت این تیم را بدست آوردیم و روی ضعف های این تیم مانور دادیم که بر اساس یک کار تاکتیکی در همان ابتدای بازی به گل رسیدیم که در بازی مقابل سیرجان هم از روی همین تاکتیک به گل دست پیدا کردیم .

وی تصریح کرد : طبیعی است که در چنین شرایطی و پس از گل می بایست تحت فشار قرار می گرفتیم که سپاهان چهار موقعیت خوب گلزنی داشت که با هوشیاری خط دفاعی و سنگربان ما به بیرون رفت .

سرمربی راهیاب ملل مریوان ضمن تمجید از خط دفاعی تیمش نیز اضافه کرد : ما در فاز دفاعی متحمل فشار زیادی بودیم که از دقیقه ۷۰ مجبور شدیم هر دو مهاجم را بیرون بکشیم و عملاً با ۸ بازیکن در خط دفاعی از گل زده محافظت کنیم .

شادی مهینی در خصوص سطح کیفی لیگ امسال هم اظهار داشت : لیگ امسال سخت تر و پویاتر شده و در حال حاضر شش تیم از مدعیان اصلی قهرمانی محسوب میشوند و مابقی تیمها حریفان آسانی نخواهند بود و در واقع در لیگ امسال تیم ضعیف نداریم که این جای بسی خوشحالی دارد .

سرمربی راهیاب ملل مریوان با بیان اینکه بدنبال قهرمانی در لیگ برتر هستیم گفت : راه یاب از ۷ بازیکن ملی پوش جوانان و ۲ بازیکن بزرگسال برخوردار است که با توجه به سرمایه گذاری انجام شده روی این ملی پوشان و سایر بازیکنان قطعاً هدف اصلی ما قهرمانی خواهد بود .

وی ضمن تشکر از مدیرعامل تیمش در خصوص رفع موانع مالی بیان کرد : ما امسال سقف قرارداد بازیکنان را پایین آوردیم اما همه امکانات سخت افزاری را در اختیار بازیکنان قراردادیم و در ابتدای فصل و قبل از شروع تمرینات ۱۵ درصد قرارداد بازیکنان نیز پرداخت شد.

مهینی در ادامه افزود: تنهادغدغه ما شرایط آب و هوایی شهر مریوان با توجه به بارش زود هنگام برف است که باعث شده ما نتوانیم روی چمن کار کنیم و تنها یک چمن استاندارد در این شهر وجود دارد .

 

------------------------------------


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی