رفتن به بالا
  • دوشنبه - 13 فروردین 1397 - 02:47
  • کد خبر : ۲۷۶۷
  • چاپ خبر : سیزدهمین دوره مسابقات فوتبال جام هه له بجه بمیزبانی شهرستان سقز پایان یافت
با شرکت در دو رده سنی؛

سیزدهمین دوره مسابقات فوتبال جام هه له بجه بمیزبانی شهرستان سقز پایان یافت

  سیزدهمین دوره مسابقات فوتبال جام هه له بجه در دو رده نونهالان و بزرگسالان پس از معرفی تیم های برتر به کار خود پایان داد.    ———————————— به گزارش یاریزان؛ مسابقات جام هه له بجه شهرستان سقز که به مدت بیست روز است و با شرکت چهارده تیم در دو رده در حال برگزاریست […]

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

سیزدهمین دوره مسابقات فوتبال جام هه له بجه در دو رده نونهالان و بزرگسالان پس از معرفی تیم های برتر به کار خود پایان داد.

 

 

------------------------------------

به گزارش یاریزان؛ مسابقات جام هه له بجه شهرستان سقز که به مدت بیست روز است و با شرکت چهارده تیم در دو رده در حال برگزاریست امروز با مشخص شدن تیم های قهرمان به کار خود پایان داد .

 

در روز پایانی این مسابقات در رده نونهالان تیم کولبه ر توانست با نتیجه دو بر صفر تیم سه رپیل زه هاو را شکست دهد و قهرمان این مسابقات شود .

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

در ردەی بزرگسالان نیز تیم کولبه ر کوردیتانه که م با یک گل تیم قه ندیل را شکست داد و قهرمانی سیزدهمین دوره مسابقات را به نام خود ثبت کرد .

 

قضاوت بازی های امروز در رده ی بزرگسالان برعهده آقایان آرام شافعی، هیمن نوجوان و ایمان حسینی و در رده ی نونهالان نیز  اقایان ایمان حسینی، عبدالله احمدزاده و رامین غلام نژاد قضاوت بازی را برعهده داشتند.

 

بازی های امروز در حضور تعداد زیادی از مردم شهر سقز ، اعضای شورای شهر سقز و صاحب، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان سقز، رئیس دفتر نمایند مردم شهرستانهای سقز و بانه، پیشکسوتان عزیز و بزرگوار فوتبال شهرستانهای سقز و بوکان و جمعی از ورزشکاران و دوست داران این رشته برگزار گردید.

 

 

سیزدهمین دوره مسابقات فوتبال جام هه له بجه


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی