رفتن به بالا
  • یکشنبه - 25 خرداد 1399 - 10:57
  • کد خبر : ۶۹۹۰
  • چاپ خبر : سید مهدی ابراهیمی بعنوان رئیس جدید هیات بوکس استان کردستان انتخاب شد

سید مهدی ابراهیمی بعنوان رئیس جدید هیات بوکس استان کردستان انتخاب شد

پس از پایان مجمع انتخابات هیات بوکس استان سید مهدی ابراهیمی موفق شد در دور سوم با کسب 9 رای ازمجموع 18 رای ماخوذه ریاست این هیات را بدست گیرد.

  پس از پایان مجمع انتخابات هیات بوکس استان سید مهدی ابراهیمی موفق شد در دور سوم با کسب ۹ رای ازمجموع ۱۸ رای ماخوذه ریاست این هیات را بدست گیرد. به گزارش یاریزان؛ مجمع انتخابات هیات بوکس کردستان ظهر روز شنبه ۲۴ خردادماه با حضور رئیس فدراسیون، مدیرکل ورزش و جوانان استان و اعضای […]

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

پس از پایان مجمع انتخابات هیات بوکس استان سید مهدی ابراهیمی موفق شد در دور سوم با کسب ۹ رای ازمجموع ۱۸ رای ماخوذه ریاست این هیات را بدست گیرد.

به گزارش یاریزان؛ مجمع انتخابات هیات بوکس کردستان ظهر روز شنبه ۲۴ خردادماه با حضور رئیس فدراسیون، مدیرکل ورزش و جوانان استان و اعضای رسمی مجمع در سنندج برگزار شد.

 

------------------------------------

در این مجمع که راس ساعت ۱۱ ظهر در سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد چهار نامزد خود را برای احراز پست ریاست هیات بوکس کاندید کردند که در پایان با غیبت ۲ نفر از کاندیداها انتخابات با حضور سیدمهدی ابراهیمی و سیروان ظاهری ۲ کاندید دیگر این مجمع انجام گرفت.

در دو مرحله نخست این مجمع تعداد آرا ۲ کاندید در عدد ۹ با یکدیگر برابر بود و انتخابات به دور سوم کشیده شد و در نهایت در این مرحله سید مهدی ابراهیمی با یک رای بیشتر توانست با کسب ۹ رای در مقابل ۸ هشت رای سیروان ظاهری به عنوان رئیس هیات بوکس استان کردستان انتخاب شود و یک رای نیز سفید اعلام شد.

سید مهدی ابراهیمی از مربیان سخت کوش و نام آشنای رشته بوکس شهرستان بیجار است که در پایان مجمع انتخابات هیات بوکس استان توانست با کسب اکثریت آرا به مدت چهار سال سکان ریاست این هیات را بدست گیرد.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

 

کردستان | خبرنگار: هژیر نیک مهر


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی