رفتن به بالا
  • چهارشنبه - 10 مرداد 1397 - 13:04
  • کد خبر : ۳۲۸۴
  • چاپ خبر : سهم ورزش استان ایلام در رقابتهای بازیهای آسیایی جاکارتا مشخص شد
مدیرکل ورزش و جوانان ایلام:

سهم ورزش استان ایلام در رقابتهای بازیهای آسیایی جاکارتا مشخص شد

  رقابتهای بازیهای آسیایی جاکارتا مرداد ماه سال جاری در حالی برگزار می شود که ورزش استان ایلام در رشته های وزنه برداری ،کاراته ،کبدی ،تیراندازی و رزمی صاحب سهم است.    ———————————— به گزارش یاریزان؛ مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام با اعلام این خبر گفت: از ابتدای سالجاری تاکنون ۱۲۴ ورزشکار خانم و آقا، […]

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

رقابتهای بازیهای آسیایی جاکارتا مرداد ماه سال جاری در حالی برگزار می شود که ورزش استان ایلام در رشته های وزنه برداری ،کاراته ،کبدی ،تیراندازی و رزمی صاحب سهم است.

 

 

------------------------------------

به گزارش یاریزان؛ مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام با اعلام این خبر گفت: از ابتدای سالجاری تاکنون ۱۲۴ ورزشکار خانم و آقا، در رشته های مختلف ورزشی به اردوی تیم ملی دعوت شده اند.

بهروز حیدرزاده در ادامه ورزشکاران ایلامی تیم ملی را ۳۴ نفر عنوان کرد و گفت: این افراد در طول سال با اعزام به مسابقات بین المللی، آسیایی و جهانی موفق به کسب مدال های متعددی شده اند.

وی در ادامه سهم ورزش استان ایلام در مسابقات آسیایی جاکارتا را ۷ نفر عنوان کرد و بیان داشت: سهم ورزشکاران استان در مسابقات بازیهای آسیایی به نسبت دوره های قبل و با توجه به کسب مدال های مختلف ورزشکاران این تعداد در سالجاری افزایش یافته است.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

وی خاطرنشان کرد: ورزشکاران ایلامی در رشته های، تیراندازی، وزنه برداری، کبدی، رزمی و کاراته برای تیم ملی درمسابقات آسیایی جاکارتا مرداد ماه سالجاری به کشور اندونزی اعزام خواهند شد و به رقابت خواهند پرداخت

بهروز حیدر زاده ادامه داد: اداره کل ورزش و جوانان استان با اعزام ورزشکاران استان به مسابقات کشوری، آسیایی، بین المللی و جهانی ، شرکت در اردوهای آمادگی،ضمن حمایت همه جانبه، اعتبارات مالی مناسبی نیز برای نظر گرفته است.

وی افزود: حضور مسولان ارشد استانی در کنار ورزشکاران برای کسب مدال تاثیر گذار می باشد و اداره کل با در نظر گرفتن جوایز مادی همواره آنان را مورد حمایت قرار داده است.

وی در ادامه شناسایی و پرورش استعدادهای ورزشی را از اولویت های مهم ورزش و جوانان استان دانست و گفت: توجه به این موضوع مهم، آینده ورزش قهرمانی و حرفه ای استان را تضمین خواهد کرد.
مدیرکل ورزش و جوانان ایلام تلاش برای جذب حامی مالی با توجه به وجود استعدادهای بسیار در استان را از دیگر برنامه های این اداره کل برای حمایت از ورزش قهرمانی و ورزشکاران اعلام کرد.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی