رفتن به بالا
  • سه شنبه - 27 اسفند 1398 - 16:14
  • کد خبر : ۶۳۴۴
  • چاپ خبر : سهم الناز باجلانی از مقابله با کرونا، فراموش نکردن آرزوی قهرمانی است

سهم الناز باجلانی از مقابله با کرونا، فراموش نکردن آرزوی قهرمانی است

الناز باجلانی با رکورد ۷۵ یک ضرب، ۸۸ دوضرب و مجموع ۱۶۳ کیلوگرم چهارم شد.ابریشم ارجمند خواه دیگر نماینده ایران با رکورد ۶۵ یک ضرب، ۸۵ دوضرب و مجموع ۱۵۰ کیلوگرم در رده پنجم قرار گرفت.

الناز باجلانی تمریناتش را با توجه به شرایط کرونایی کشور در خانه دنبال می‌کند و می‌گوید: سهم من از مقابله با کرونا ادامه دادن به تمرین است.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

الناز باجلانی اولین بانوی وزنه بردار کامیارانی، تمریناتش را با توجه به شرایط کرونایی کشور در خانه دنبال می‌کند و می‌گوید: سهم من از مقابله با کرونا ادامه دادن به تمرین و فراموش نکردن اهدافم برای رسیدن به مقام‌های قهرمانی است.

به گزارش یاریزان؛ الناز باجلانی روز سه‌شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: براساس گفته کارشناسان و مسوولان بهداشتی در سراسر جهان راه شکست کرونا رعایت نکات بهداشتی و در خانه ماندن برای قطع زنجیره انتقال این ویروس بوده و مطمئنا در این شرایط اولین سهم هر کس رعایت این ۲ نکته مهم است.

 

------------------------------------

وی با اشاره به اینکه در همان اولین روزهای ورود این ویروس به کشور این ۲ مورد را به صورت جدی رعایت کرده است، اضافه کرد: هیچ وقت طی این مدت به فکر تعطیل کردن تمریناتش حتی برای چند ساعت نیفتاده بلکه با جدیت بیشتر در خانه تمرینات خود را ادامه داده‌ام.

این ورزشکار کامیارانی با اشاره به اینکه جامعه بهداشتی و درمانی کشور برای مبارزه با بیماری کرونا نیازمند ایفای سهم تک تک افراد جامعه در این راستا است، افزود: او توانسته خانواده اش را برای حفظ سلامتی خود و دیگران از تردد غیرضروری در شهر منع و با ماندن در خانه و عمل به توصیه های بهداشتی برای قطع زنجیره انتقال این ویروس مجاب کند.

این بانوی وزنه بردار با بیان اینکه پایان شب سیاه سفید است، یادآور شد: در خانه بمانیم اما برای دیدن سفید بعد از سیاهی باید در این مدت قرنطینه وظایف و اهداف خود را فراموش نکنیم و با جدیت بیشتر آنها را دنبال کنیم.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

وی اضافه کرد: تمرین در خانه برای یک ورزشکار حرفه ای مطمئنن مشکلات خاص خودش را دارد اما او با کمک خانواده اش هر روز از این مشکلات عبور می‌کند و به امید شکست کرونا و تمرین دوباره در باشگاه با سختی های می جنگد.

باجلانی در خصوص توصیه به دیگر افراد جامعه به عنوان یک ورزشکار در این شرایط گفت: فکر می کنم اگر بتوانم سهم خودم را در این شرایط ایفا کنم بزرگترین توصیه را به جامعه کرده باشم.

الناز باجلانی متولد ۱۳۸۲ در شهرستان کامیاران است که از سن ۹ سالگی فعالیت در رشته وزنه برداری را آغاز و تاکنون موفق به کسب ۲ مقام قهرمانی کشور، عنوان بهترین وزنه بردار جوان کشور، مقام پنجم آسیایی نوجوانان و مقام چهارم مسابقات بزرگسالان آسیایی شده است.

طبق آخرین آمار وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی (ظهر یکشنبه تا ظهر دوشنبه) ۳۱ نفر به تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در کردستان اضافه شدند و اکنون بر اساس آخرین نتایج آزمایشگاهی ابتلای ۱۶۵ نفر از افراد بستری به بیماری کرونا قطعی است.

آمار مبتلایان قطعی به بیماری کرونا به تفکیک شهرستان‌ها شامل سقز با ۶۵ نفر، بانه ۳۵ نفر، سنندج ۲۲ نفر، کامیاران پنج نفر، قروه ۱۲ نفر، مریوان پنج نفر، دیواندره هشت نفر، بیجار ۱۰ نفر، دهگلان ۲ نفر و سروآباد یک نفر است که بیش از ۲۱ درصد نسبت به روز گذشته افزایش دارد.

تاکنون ۴۰۷ نمونه از افراد مشکوک به کرونا گرفته شده که از این تعداد، ۱۶۵ نمونه مثبت بوده و نمونه آزمایش ۲۱۱ نفر نیز منفی بوده و جواب آزمایش افراد باقی مانده نیز هنوز مشخص نشده است.

۲ بیمار نیز بر اثر ابتلا به بیماری کرونا در ۲۴ ساعت گذشته جانباختند و تعداد فوتی ها به ۱۶ نفر از ابتدا تا امروز در استان کردستان رسید که از این تعداد ۹ نفر در سقز، ۲ نفر در سنندج، یک نفر در مریوان، سه نفر در قروه و یک نفر هم در بانه فوت کردند ضمن اینکه چند نفر دیگر هم در این مدت جانباختند که جواب آزمایش همه آنها منفی بوده است.

ویروس کرونا از اوایل دی ماه در «ووهان» واقع در استان «هوبی» چین پدیدار شد و تاکنون علاوه بر کشورهای جنوب شرق آسیا، خاورمیانه، اروپا، قاره های آفریقا، اروپا و اقیانوسیه را هم تحت تاثیر قرار داده است.

ایران نیز از ویروس کرونا در امان نماند و نخستین مورد بیماری ۳۰ بهمن ماه در قم شناسایی شد.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی