رفتن به بالا
  • سه شنبه - 14 فروردین 1397 - 01:30
  • کد خبر : ۲۷۷۸
  • چاپ خبر : سعید احمدی رزمی کار کرمانشاهی با طلای کاراته «یو اس اوپن» به خانه باز میگردد
آغاز سالی نکو برای کاراته؛

سعید احمدی رزمی کار کرمانشاهی با طلای کاراته «یو اس اوپن» به خانه باز میگردد

  سعید احمدی رزمی کار کرمانشاهی و نایب قهرمان مسابقات جهانی پاریس بعنوان اولین ایرانی حاضر در مسابقات اوپن کاراته آمریکا، با شکست کاپیتان تیم ملی کاراته آمریکا به مدال طلا دست یافت.    ———————————— به گزارش یاریزان؛ سعید احمدی رزمی کار کرمانشاهی در رقابت های کاراته “یو اس اوپن“با پیروزی مقابل تمامی حریفانش به نشان طلای وزن […]

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

سعید احمدی رزمی کار کرمانشاهی و نایب قهرمان مسابقات جهانی پاریس بعنوان اولین ایرانی حاضر در مسابقات اوپن کاراته آمریکا، با شکست کاپیتان تیم ملی کاراته آمریکا به مدال طلا دست یافت.

 

 

------------------------------------

به گزارش یاریزان؛ سعید احمدی رزمی کار کرمانشاهی در رقابت های کاراته یو اس اوپنبا پیروزی مقابل تمامی حریفانش به نشان طلای وزن منهای ۷۵ کیلو گرم این پیکارها دست یافت.

احمدی که در یک وزن بالاتر از وزن معمولش مبارزه می کرد در فینال موفق شد تام اسکات، کاپیتان کهنه کار تیم ملی آمریکا را ۲ به یک شکست دهد و قهرمان شود. این نخستین بار است که پای اسکات به سکوی اول مسابقات یو اس اوپن نرسید.

احمدی برای فینالیست شدن چهار بار به روی تاتامی رفت. ‌او ابتدا حریف پانامایی را ۶ بر صفر برد، سپس کاراته کاهای اکوادور (۷بر ۲) امریکا (۴ بر ۱) و شیلی را (۳بر ۱) را مغلوب خود کرد تا در نهایت رودروی تام اسکات قرار بگیرد.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

«تام اسکات» کاپیتان تیم ملی کاراته آمریکا پیش از این ۶ بار موفق به کسب مدال طلا شده بود که در این رقابت ها با شکست مقابل نماینده کشورمان به مدال نقره دست یافت. «اسکات» پیش از این رافائل آقایوف ستاره کاراته دنیا را نیز شکست داده بود.

به گفته سعید احمدی در «یو اس اوپن» که از معتبرترین مسابقات قاره آمریکاست، بیش از هزار کاراته کا حضور داشتند.

احمدی آخر هفته جاری به تهران باز می گردد.

 

 

سعید احمدی رزمی کار کرمانشاهی


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی