رفتن به بالا
  • دوشنبه - 20 خرداد 1398 - 12:26
  • کد خبر : ۵۱۸۵
  • چاپ خبر : سرگردانی هواداران والیبال / قول برای رفع مشکل و سوتی عجیب گزارشگر مشهور والیبال

سرگردانی هواداران والیبال / قول برای رفع مشکل و سوتی عجیب گزارشگر مشهور والیبال

فراخوان جذب مشارکت اسپانسر و حامی مالی مسابقات والیبال لیگ ملت های ۲۰۱۹ ارومیه

تعداد زیادی از هواداران والیبال به دلیل مشکلات سایت فروش بلیط هفته سوم دور گروهی مسابقات والیبال لیگ ملت‌های ۲۰۱۹ مقابل کافی نت‌های ارومیه سرگردان هستند.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

تعداد زیادی از هواداران والیبال به دلیل مشکلات سایت فروش بلیط هفته سوم دور گروهی مسابقات والیبال لیگ ملت‌های ۲۰۱۹ مقابل کافی نت‌های ارومیه سرگردان هستند.

به گزارش یاریزان خبرگزاری فارس در مقاله ای به تشریح مشکلات وبسایت های معرفی شده جهت فروش بلیط‌های مسابقات جام ملت های والیبال در ارومیه که موجب انتقادات فراوان از سوی مخاطبان و هواداران والیبال شده، پرداخته است.

 

------------------------------------

در حالی که بر اساس اعلام قبلی، قرار بود بلیط مسابقات جام ملت های والیبال از ساعت ۱۷ روز یکشنبه آغاز شود اما پس از گذشت حدود دو ساعت از زمان مقرر و خطای سایت، با انتشار اعلامیه ای از سوی باشگاه شهرداری ارومیه، این اتفاق به صبح امروز موکول شد.
پس از درگیری چند ساعته برای خرید بلیط مسابقات از سایت شهرداری اورمیه، کاربران با پیام پر بودن تمام سکوها روبه رو می‌شوند!!!
از ساعت ۸ صبح امروز نیز سایت فروش بلیط مسابقات یا با همان مشکل دیروز روبرو است و یا اینکه در همان مراحل ابتدای خرید بلیط از دسترس خارج می شود!
نکته جالب ماجرا فروخته شدن بلیط جایگاه ویژه سالن است که برای مخاطبان سوالات متعددی ایجاد کرده است.

همچنین، مرتضی افجه‌ای رئیس کمیته VIS فدراسیون والیبال ایران در گفتگو با ایسنا گفته است: من از ابتدا پیش بینی می‌کردم که چنین مشکلی برای سایت پیش بیاید چون حجم متقاضیان خرید بلیت در ارومیه بیشتر از اردبیل است و باید سرورهای قوی‌تری برای این کار در نظر گرفته می‌شد.
رئیس کمیته VIS فدراسیون والیبال در مورد مدت زمان برطرف شدن این مشکل نیز گفت: طبق قولی که مسئولان ارومیه دادند این مشکل قرار است با استفاده از سرورهای ابری تا یک ساعت آینده برطرف شود اما من فکر نمی‌کنماینطور باشد و احتمالاً دو تا سه ساعت طول می‌کشد تا سایت فعالیت خود را از سر بگیرد.

از طرفی کیومرث کرده مجری و گزارشگر مشهور والیبال ایران در پایان بازی دیروز تیم ملی والیبال ایران در برابر ژاپن و در برنامه زنده تلوزیونی از شبکه سوم سیما، در خصوص بازی های هفته سوم در ارومیه این گونه اعلام می کند که :«تمام بلیط های بازی ها به فروش رفته است!»

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

این در حالی است که بر اساس اعلام مسئولین، سایت فروش بلیط از ساعت ۸ صبح امروز باز شده که البته با مشکلات بسیار همراه بوده و علاقمندان در صورت موفقیت برای ورود به سایت با پیامی مبنی بر پایان بلیط ها مواجه می شوند!

باید منتظر ماند و دید مسئولان امر قادر به رفع مشکل در ساعات آینده خواهند بود تا این رقابت ها با شکوه هر چه بیشتر برگزار شود یا برطرف کردن این مشکل به روزه های آینده موکول خواهد شد.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی