رفتن به بالا
  • یکشنبه - 21 اردیبهشت 1399 - 15:14
  • کد خبر : ۶۸۸۴
  • چاپ خبر : سرمربی تیم ملی تنیس روی میز: برخی ملی‌پوشان فضای کافی برای تمرین در خانه ندارند

سرمربی تیم ملی تنیس روی میز: برخی ملی‌پوشان فضای کافی برای تمرین در خانه ندارند

فدراسیون تنیس روی میز ایران بصورت رسمی با پیشنهاد جمیل لطف الله نسبی سرمربی کردستانی تیم‌ ملی بزرگسالان این رشته موافقت کرد.

سرمربی تیم ملی تنیس روی میز ایران گفت: برای شروع تمرینات تابع مسئولان وزارت ورزش هستیم و نمی‌توانیم به صورت خودسرانه اردوها را آغاز کنیم.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

سرمربی تیم ملی تنیس روی میز ایران گفت: برای شروع تمرینات تابع مسئولان وزارت ورزش هستیم و نمی‌توانیم به صورت خودسرانه اردوها را آغاز کنیم.

به گزارش یاریزان؛ جمیل‌الله لطف‌نسبی در گفت‌وگو با خبرگزاری میزان، در مورد مشکل برخی ملی‌پوشان برای تمرین کردن در خانه اظهار داشت: متاسفانه پس از تعطیلی اردوی تیم ملی بنا بر تصمیم مسئولان ستاد ملی مبارزه با کرونا شرایط طوری پیش رفته است که برخی از ملی‌پوشان فضای کافی برای تمرین کردن در خانه را ندارند، زیرا ابعاد میز پینگ‌پنگ برژگ است که اگر فضای بازی را هم به آن اضافه کنیم، نیاز به مکانی با متراژ بالا است که چنین امکانی در خانه‌های آپارتمانی برای پیگیری تمرینات وجود ندارد.

 

------------------------------------

وی ادامه داد: با وجود این موارد، برخی از ورزشکاران مانند برادران عالمیان و آریا امیری حیاظ خانه را تبدیل به سالن کرده‌اند و در آنجا به تمرین می‌پردازند که به نظرم این تصمیم ایده بسیار خوبی است تا بتوانند بدن خودشان را در شرایط آماده نگه دارند. البته امیرحسین هدایی چون در آپارتمان زندگی می‌کنند فاقد چنین امکاناتی برای تمرین کردن است. افشین نوروزی هم در سالن اختصاصی خودش تمرینات را پیگیری می‌کند.

سرمربی سنندجی تیم ملی تنیس روی میز تصریح کرد: مشکلی که برای ما وجود دارد برای ورزشکاران سایر کشورها هم وجود دارد و آنها هم دقیقا با مشکل فضا و نبود حریف تمرینی مواجه هستند. برای شروع تمرینات تابع تصمیم مسئولان وزارت ورزش هستیم و نمی‌توانیم به صورت خودسرانه اردوها را آغاز کنیم.

لطف‌الله‌نسبی در مورد اینکه آیا امکان برگزاری تمرینات به صورت آنلاین وجود دارد یا خیر، اظهار داشت: در برخی رشته‌ها مانند شطرنج، دوچرخه‌سواری و… امکان برگزاری تمرینات به صورت آنلاین وجود دارد اما این شرایط برای ما امکانپذیر نیست و حتما باید تمرینات به صورت حضوری پیگیری شود. البته بر فرض مثال امکان تمرین انفرادی با دستگاه توپ‌انداز وجود دارد اما آن هم مشکلات خاص خودش را دارد.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

 

کردستان | خبرنگار: سامان صادق امیری


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی