رفتن به بالا
  • یکشنبه - 29 دی 1398 - 19:12
  • کد خبر : ۶۰۰۵
  • چاپ خبر : سرمربی تیم ملی تنیس روی‌میز: انتظارات از مسابقات انتخابی المپیک باید منطقی باشد

سرمربی تیم ملی تنیس روی‌میز: انتظارات از مسابقات انتخابی المپیک باید منطقی باشد

فدراسیون تنیس روی میز ایران بصورت رسمی با پیشنهاد جمیل لطف الله نسبی سرمربی کردستانی تیم‌ ملی بزرگسالان این رشته موافقت کرد.

سرمربی تیم ملی تنیس روی میز گفت: انتظارات از تیم ملی در مسابقات تیمی انتخابی المپیک باید منطقی باشد چون واقعا میدان سختی است.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

سرمربی تیم ملی تنیس روی میز گفت: انتظارات از تیم ملی در مسابقات تیمی انتخابی المپیک باید منطقی باشد چون واقعا میدان سختی است.

به گزارش یاریزان؛ جمیل لطف‌اله نسبی در گفت‌وگو با ایسنا درباره‌ی وضعیت تیم ملی تنیس روی میز ایران در فاصله سه روز مانده تا آغاز مسابقات تیمی انتخابی المپیک بیان کرد: ملی‌پوشان در آمادگی خوبی به سر می‌برند و اردوی مجارستان هم تاثیرات خوبی داشت و تمرینات مناسبی انجام دادند. امیدوارم ملی‌پوشان بتوانند در مسابقات بهترین بازی خود را انجام دهند و نتایج خوبی را به ثبت برسانند.

 

------------------------------------

او در پاسخ به این پرسش که ترکیب تیم دو نفره مشخص شده است؟ تاکید کرد: ترکیب دو نفره بستگی به شرایطی مسابقه دارد که با چه تیم‌هایی باید به رقابت بپردازیم.

لطف اله نسبی در مورد انتظاری که از تیم ملی ایران در مسابقات انتخالبی المپیک پرتغال باید داشت، تصریح کرد: تیم‌هایی که در مسابقات پرتغال حضور دارند تیم‌های سختی هستند که با آمادگی کامل در مسابقات حاضر می‌شوند. انتظار مردم و جامعه پینگ پنگ باید انتظار منطقی باشد. شرایط تیم را درک کنند. این را هم باید در نظر بگیرند تیم‌های دیگر با تمام توان خود و هماهنگی کامل می‌آیند. در واقع با بهترین وضعیت قدم در مسابقات می‌گذارند تا سهمیه المپیک بگیرند. بنابراین باید انتظار منطقی و معمولی از تیم داشته باشند. امیدوارم ما هم نتایج خوبی بگیریم اما میدان بسیار سختی است.

سرمربی تیم ملی تنیس روی‌میز ایران در مورد وضعیت نوشاد و نیما عالمیان نیز گفت: وضعیت نیما و نوشاد هم خوب است. همه نفرات تیم تمام تلا ش خود را در این مسابقات خواهند کرد اما هیچ چیزی در ورزش تضمینی نیست.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

شایان ذکر است، نوشاد و نیما عالمیان، امین احمدیان، امیرحسین هدایی و حمیدرضا طاهرخانی پنج ملی پوش تیم تنیس روی میز کشورمان هستند که به همراه جمیل لطف الله نسبی مربی توانای کردستانی به عنوان سرمربی جهت حضور در رقابت های انتخابی تیمی به کشور پرتغال سفر کردند.

طبق سیدبندی اعلام شده برای مسابقات تنیس روی میز گزینشی المپیک، تیم ملی ایران با قرار گرفتن در جایگاه بیستم با یکی از تیم‌های ۹ تا شانزدهم دیدار می‌کند.

ملی پوشان تنیس روی میز ایران در صورت باخت در اولین دیدار از دور مسابقات کنار می روند اما در صورت برد و برای برگزاری دومین دیدار با یکی از هشت تیم اول جدول یعنی کره جنوبی، چین تایپه، سوئد، فرانسه، هند، اتریش، بریتانیا و پرتغال رقابت خواهند داشت.

در صورتی که تیم ملی تنیس روی میز ایران در دومین دیدار هم صاحب برتری شود، به سهمیه المپیک دست پیدا می کند در غیر اینصورت این شانس را دارد تا در یک گروه دیگر برای سهمیه المپیک تلاش کند.

گفتنی است؛ رقابت‌های انتخابی المپیک ۲۰۲۰ توکیو با حضور ۳۶ تیم از ۲ لغایت چهارم بهمن ماه در شهر گوندومار کشور پرتغال برگزار می‌شود و ۹ تیم اول جواز حضور در المپیک توکیو را کسب خواهند کرد.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی