رفتن به بالا
  • دوشنبه - 13 مرداد 1399 - 17:33
  • کد خبر : ۷۲۸۵
  • چاپ خبر : سامان عزیزی : تیم کشتی صبانور کردستان با تمام توان در لیگ برتر شرکت می کند
عضو تیم کشتی صبانور کردستان:

سامان عزیزی : تیم کشتی صبانور کردستان با تمام توان در لیگ برتر شرکت می کند

با تصمیم کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی اسامی نهایی فرنگی کاران کشورمان و با حضور ورشکارانی از ایلام، کردستان و کرمانشاه برای شرکت در جام تختی به شرح زیر منتشر شد:

سامان عزیزی کشتی گیر تیم صبا نور کردستان گفت: نماینده استان کردستان با تمام توان و برای کسب عنوان در رقابت های لیگ برتر کشتی حضور پیدا می کند.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

سامان عزیزی کشتی گیر تیم صبا نور کردستان گفت: نماینده استان کردستان با تمام توان و برای کسب عنوان در رقابت های لیگ برتر کشتی حضور پیدا می کند.

به گزارش یاریزان و به نقل از خبرگزاری مهر،سامان عزیزی در گفت و گویی اظهار کرد: امیدواریم با همت ورزشکاران استان و تلاش مسئولین بتوانیم تیم کشتی قدرتمندی را به نمایندگی از استان کردستان در مسابقات لیگ کشور داشته باشیم.

 

------------------------------------

وی با اشاره بهد شکل گیری این تیم و عقد قرارداد با باشگاه، افزود: در حال حاضر شرایط تیم مساعد است و خوشبختانه هیچ گونه مشکلی وجود ندارد.

عزیزی عنوان کرد: هدف ما از حضور در مسابقات لیگ برتر موفقیت در لیگ و کسب سهمیه لیگ جهانی با وجود ترکیب قدرتمند تیم است.

وی با اشاره به آغاز تمرینات آمادگی تیم کشی صبانور، اظهار کرد: در حال حاضر و با وجود شرایط فعلی جامعه در مورد شیوع ویروس کرونا همه تمرینات به صورت انفرادی انجام می‌شود.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

عضو تیم صبانور کردستان بیان کرد: خوشبختانه کادر مربیگری تیم نیز بسیار قدرتمند است و ما می‌توانیم از تجربیات این مربیان در راستای تحقق اهداف خود بهره مند شویم.

عزیزی در پایان سخنان خود از همه مردم استان کردستان خواست تا با حمایت‌های خود یاری گر ورزشکاران و تیم صبانور کردستان در مسابقات لیگ برتر باشند.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی