رفتن به بالا
  • شنبه - 4 فروردین 1397 - 21:00
  • کد خبر : ۲۷۰۷
  • چاپ خبر : سارا شیربیگی: سال ۹۶ نه خوب بود، نه بد/ الگوهایم کریمی و رونالدو هستند
گفتوگو با بانوی آقای گل کرمانشاهی؛

سارا شیربیگی: سال ۹۶ نه خوب بود، نه بد/ الگوهایم کریمی و رونالدو هستند

  سارا شیربیگی خانم گل کرمانشاهی فوتسال ایران گفت:  در فوتبال، کریستیانو رونالدو و رئال مادرید را خیلی دوست دارم، در ایران هم علی کریمی را خیلی دوست داشتم. اخبار مرتبط  ———————————— به گزارش یاریزان و به نقل از گروه ورزشی ایسکانیوز؛ سارا شیربیگی ، خانم گل فوتسال ایران است که ۳ سال پیاپی عنوان […]

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

سارا شیربیگی خانم گل کرمانشاهی فوتسال ایران گفت:  در فوتبال، کریستیانو رونالدو و رئال مادرید را خیلی دوست دارم، در ایران هم علی کریمی را خیلی دوست داشتم.

اخبار مرتبط

 

------------------------------------

به گزارش یاریزان و به نقل از گروه ورزشی ایسکانیوز؛ سارا شیربیگی ، خانم گل فوتسال ایران است که ۳ سال پیاپی عنوان بهترین گلزن رشته ورزشی خود را کسی کرده، الگوهایش علی کریمی و کریستیانو رونالدو هستند و امیدوار است تیم ملی فوتسال بانوان ایران از عنوان قهرمانی خود در جام ملت های آسیا دفاع کند.

 

سارا شیربیگی متولد ۱۵ مردادماه سال ۱۳۷۰ اهل اسلام آباد غرب استان کرمانشاه می باشد. گپ و گفت با او به شرح ذیل است؛

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

 

  • سال ۱۳۹۶ برای شما چگونه گذشت؟

سال ۹۶ حقیقتا برای من نه خوب و نه بد بود. اگر بخواهم از جنبه ورزشی بررسی کنم باید بگویم مسابقات آسیایی آن طور که انتظار داشتیم، پیش نرفت. ما برای قهرمانی رفتیم اما سوم شدیم، به همین خاطر سال خوبی از نظر ورزشی نبود.

 

  • اتفاقات تلخی به صورت سریالی در سال ۹۶ رخ داد زلزله کرمانشاه، حادثه سانچی و سقوط هواپیما، مردم را داغدار کرد

از هر سه حادثه به یک اندازه ناراحت شدم. از آنجایی که اهل کرمانشاه هستم شاید برخی تصور کنند از زلزله بیشتر غمگینم اما داغ هر سه به یک اندازه دردناک بود. البته من مصیبت وارده از زلزله را از نزدیک دیدم و حس کردم و شاید بیشتر ناراحتم کرد. ما هیچ وقت نمی توانیم غم حادثه سانچی و هواپیمای یاسوج را درک کنیم. رنج زلزله زده ها هنوز هم قابل لمس است و به شخصه دیدم چقدر مردم اذیت می شوند و این رنج ادامه دارد. البته سعی کردم در حد توانم به آسیب دیدگان کمک کنم.

 

  • بهترین اتفاق ۹۶ چه بود؟

قهرمانی تیم ملی فوتسال مردان ما که با اقتدار بر بام آسیا ایستادند. ما از قهرمانی آقایان نیز خوشحال می شویم و برای مان هیچ فرقی ندارد چون جامعه فوتسال خوشحال می شود.

 

  • قهرمانی در جام ملت های آسیا، شما را بیش از پیش مطرح کرد. در حال حاضر وضعیت فوتسال بانوان در ایران چگونه است؟

نگاه ها بعد از قهرمانی ما به فوتسال ویژه تر شد. کسی فکر نمی کرد ما بتوانیم چنین افتخاری را کسب کنیم و حتی نمی دانستند رشته ای به نام فوتسال بانوان وجود دارد. من همه جا می گفتم فوتبالیست هستم و اصلا نمی گفتم فوتسال بازی می کنم چون باید توضیح می دادم فوتسال چیست. پس از کسب قهرمانی در آسیا همه ما را شناختند. خیلی ها حتی ورزشی نیستند اما اطلاع پیدا کرده اند گروهی از دختران ایرانی قهرمان آسیا شده اند. در فوتسال هم همه چیز تغییر کرد و شرایط برای ما بهتر شد.

 

  • حمایت چهره های شاخص هنری و ورزشی هم از شما خوب بود

بله، حمایت ها هم افزایش پیدا کرد. اگر در ایران میزبان مسابقاتی باشیم، تعداد زیادی از افراد برای تماشای بازی ها به ورزشگاه می آیند. مطمئن هستم کسانی که نمی دانند فوتسال چیست هم اگر دیدارهای ما را ببینند، به این رشته علاقمند می شوند. بعد از بازی با ایتالیا خیلی ها به ما پیام می دهند و زنگ می زنند که چه زمانی بازی بعدی شما برگزار می شود.

 

  • به سال ۹۷ امیدوارید؟

بله، برای دفاع از عنوان قهرمانی خود در آسیا تلاش می کنیم.

 

  • خانم گلی فوتسال چه حسی دارد؟

همه می گویند من «خانم گل» هستم چون ۳ سال پیاپی «خانم گل» شدم و این موضوع در ذهن همه مانده که باید گل بزنم و «خانم گل» شوم. امسال هم با قدرت پیش می رویم و امیدوارم با کمک خدا باز هم عنوان خانم گلی را کسب کنم. البته اگر این اتفاق رخ ندهد هم مشکلی نیست. ان شاءلله هم تیم باشگاهی من و هم تیم ملی نتیجه بگیرند.

 

  • الگوی تان کیست؟

الگو به این معنا ندارم که فقط کارهای یک نفر را دنبال کنم و بازی همه فوتسالیست ها را به یک اندازه پیگیری می کنم. در فوتبال، کریستیانو رونالدو و رئال مادرید را خیلی دوست دارم، در ایران هم علی کریمی را خیلی دوست داشتم.

 

  • در مورد دانشگاه آزاد چه نظری دارید؟

من به زودی ان شاءالله دانشجوی دانشگاه آزاد خواهم شد. مقطع کارشناسی را در دانشگاه پیام نور خواندم اما قصد دارم کارشناسی ارشد را در دانشگاه آزاد ادامه دهم.

 

  • صحبت پایانی

امیدوارم سال ۹۷، سالی دور از همه اتفاقات بد باشد و تنها خوبی انتظار مردم ایران را بکشد.

 

 

  • گفتگو

سارا شیربیگی، خانم گل فوتسال ایران


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی