رفتن به بالا
  • شنبه - 2 شهریور 1398 - 11:57
  • کد خبر : ۵۴۰۶
  • چاپ خبر : سارا شیربیگی : تیم فوتسال ملی حفاری یکی از بهترین‌های لیگ برتر است

سارا شیربیگی : تیم فوتسال ملی حفاری یکی از بهترین‌های لیگ برتر است

اسامی بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی فوتسال بانوان جهت شرکت در دیدارهای تدارکاتی در اواسط اردیبهشت ماه در تورنمنت چهارجانبه روسیه اعلام شد.

سارا شیربیگی : تیم فوتسال ملی حفاری سابقه چندین ساله در لیگ برتر فوتسال بانوان دارد و یکی از پر مهره‌ترین تیم‌های لیگ به شمار می‌آید.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

سارا شیربیگی : تیم فوتسال ملی حفاری سابقه چندین ساله در لیگ برتر فوتسال بانوان دارد و یکی از پر مهره‌ترین تیم‌های لیگ به شمار می‌آید.

 

 

------------------------------------

به گزارش یاریزان؛ سارا شیربیگی بازیکن تیم فوتسال هیئت فوتبال خراسان رضوی پس از پیروزی ۲ بر یک تیمش مقابل تیم ملی حفاری در هفته دوم رقابت‌های لیگ گفت: تیم فوتسال ملی حفاری سابقه چندین ساله در لیگ برتر فوتسال بانوان دارد و یکی از پر مهره‌ترین تیم‌های لیگ به شمار می‌آید، ما پیش بینی می‌کردیم که بازی سختی را مقابل این تیم خواهیم داشت، اما خدا را شکر از پس این دیدار حساس با سربلندی برآمدیم.

او تصریح کرد: امسال تیم‌های زیادی را می‌بینم که از بازیکنان بومی خودشان استفاده کرده اند و برای این کار از حداقل هزینه‌ها بهره بردند، چون به هر حال یک دلیل استفاده از این بازیکنان همین مسئله کمبود بودجه است.

شیربیگی افزود: اکنون در بسیاری از تیم‌ها حضور بازیکنان جوان و کم سن و سال به چشم می‌خورد به طوری که در همین تیم ما تعدادی بازیکن ۱۵ – ۱۶ ساله داریم که در ترکیب تیم هستند و در مسابقات هم بازی می‌کنند و خوشبختانه این موضوع در تمام تیم‌ها به چشم می‌خورد. این جوانان پرانگیزه و بااستعداد در آینده سرمایه‌های لیگ و تیم ملی کشور ما خواهند بود.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

بازیکن کرمانشاهی تیم فوتسال خراسان رضوی در ادامه اظهار داشت: یک مشکل اساسی لیگ در سال گذشته مساله توپ‌های بازی بود که برخی از این توپ‌ها بیشتر به درد بازی فوتبال می‌خورد تا فوتسال، اما خوشبختانه با کاری که سازمان لیگ انجام داد و به تمام تیم‌ها توپ مناسب داد این مشکل هم برطرف شد.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی