رفتن به بالا
  • یکشنبه - 31 فروردین 1399 - 13:09
  • کد خبر : ۶۶۲۷
  • چاپ خبر : زمان احتمالی آغاز تمرینات تیم ملی بسکتبال ایران مشخص شد

زمان احتمالی آغاز تمرینات تیم ملی بسکتبال ایران مشخص شد

مهران شاهین طبع سرمربی کرمانشاهی کرمانشاهی تیم ملی بسکتبال گفت: وقتم را روی فکر کردن به حقوق و دستمزد نمی‌گذارم و به جای این ترجیح می دهم کار کنم.

رامین طباطبایی رئیس فدراسیون بسکتبال: در صورت کاهش بحران کرونا و اجازه ستاد مبارزه با این ویروس در ورزش، تمرینات تیم ملی بسکتبال پس از ماه رمضان آغاز می‌شود

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

در صورت اجازه ستاد ملی مبارزه با کرونا در ورزش، تمرینات تیم ملی بسکتبال بعد از ماه مبارک رمضان آغاز می‌شود.

به گزارش یاریزان؛ اگرچه به دلیل ادامه تعطیلی فعالیت‌های ورزشی در اردیبهشت ماه و با تصمیم فدراسیون بسکتبال، پیگیری رقابت‌های لیگ برتر لغو و پرونده این رقابت‌ها مختومه اعلام شده است، اما هنوز برنامه فدراسیون برای تیم ملی و تمرینات آماده‌سازی این تیم نهایی نشده است.

 

------------------------------------

دلیل این موضوع، بلاتکلیفی وضعیت کرونا و تأثیرگذاری آن بر روی فعالیت‌های ورزشی است البته تا پایان اردیبهشت ماه تمام رقابت‌ها تعطیل است اما مشخص نیست پس از آن چه تصمیمی در این زمینه گرفته خواهد شد.

به گفته رامین طباطبایی رئیس فدراسیون بسکتبال، در صورت کاهش بحران کرونا و اجازه ستاد مبارزه با این ویروس در ورزش، تمرینات تیم ملی بسکتبال پس از ماه رمضان آغاز می‌شود چرا که این تیم رقابت‌های ویلیام جونز را در پیش دارد.

قرار بود این مسابقات خرداد ماه در چین تایپه برگزار شود که به دلیل شیوع ویروس کرونا لغو شد اما با اعلام برگزارکنندگان رقابت‌ها، اواخر شهریور ماه به عنوان زمان جدید برای این رویداد تعیین شده است.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی