رفتن به بالا
  • دوشنبه - 11 بهمن 1395 - 01:37
  • کد خبر : ۲۰۶۸
  • چاپ خبر : رقابت های پرس سینه قهرمانی کردستان در سنندج به پایان رسید
گرامیداشت دهه مبارک فجر:

رقابت های پرس سینه قهرمانی کردستان در سنندج به پایان رسید

  رقابت های پرس سینه قهرمانی کردستان با حضور شهرستان های تابعه سراسر استان در سنندج پایان یافت و نفرات برتر رده های سنی مختلف مشخص شدند. به گزارش یاریزان؛ رقابت های پرس سینه انتخابی استان در اوزان و رده های سنی مختلف با حضور شهرستان های تابعه در شامگاه روز جمعه ۸ بهمن ماه […]

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

رقابت های پرس سینه قهرمانی کردستان با حضور شهرستان های تابعه سراسر استان در سنندج پایان یافت و نفرات برتر رده های سنی مختلف مشخص شدند.

به گزارش یاریزان؛ رقابت های پرس سینه انتخابی استان در اوزان و رده های سنی مختلف با حضور شهرستان های تابعه در شامگاه روز جمعه ۸ بهمن ماه در سنندج پایان یافت.
در این رقابت ها که به میزبانی سالن آزادی شهر سنندج برگزار شد، ۷۴ ورزشکار در رده های سنی نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان از شهرستان های بانه، دهگلان، سنندج، دیواندره، سقز، کارمیاران و بیجار حضور داشتند.
در پایان و در نتایج تیمی رده سنی نوجوانان این دوره از رقابت ها، باشگاه قهرمانی سنندج با کسب ۱۰۱ امتیاز اول شد و تیم های بیجار و باشگاه خورهه لات شهر دیواندره هرکدام با ۶۴ و ۳۲ امتیاز به ترتیب دوم و سوم شدند.
در رده سنی جوانان، باشگاه قهرمانان شهر دهگلان با بدست آوردن ۵۹ امتیاز مقام اول را کسب کرد ، شهرستان کامیاران با ۴۵ امتیاز دوم شد و باشگاه زرین سنندج با کسب ۳۹ امتیاز جایگاه سوم را بدست آورد.
در رده سنی بزرگسالان، باشگاه قهرمانی سنندج توانست ۱۱۰ امتیاز کسب کند و بر سکوی نخست قرار گیرد ، شهرستان بیجار با ۴۵ امتیاز دوم شد و شهرستان بانه با کسب ۲۴ امتیاز مقام سوم را بدست آورد.
در بخش مستر ۴ رقابت های پرس سینه قهرمانی کردستان در وزن ۷۵ کیلوگرم خالد صلاحی به نمایندگی از باشگاه قهرمانی شهر سنندج توانست مقام اول را کسب کند.
گفتنی است، در رده سنی پیشکسوتان، باشگاه زرین سنندج با ۴۵ امتیاز در جایگاه اول قرار گرفت و باشگاه قهرمانی سنندج با بدست آوردن ۳۲ امتیاز موفق شد بر سکوی دوم این رده سنی قرار گیرد و باشگاه قهرمانان شهر دهگلان با ۲۴ امتیاز سوم شد.

 

------------------------------------

 

 

 

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی