رفتن به بالا
  • پنجشنبه - 9 اسفند 1397 - 14:31
  • کد خبر : ۴۰۱۹
  • چاپ خبر : پنج کردستانی به رقابت های دو و میدانی جام بین المللی فجر فراخوانده شدند

پنج کردستانی به رقابت های دو و میدانی جام بین المللی فجر فراخوانده شدند

چهار ورزشکار و یک مربی از استان کردستان به رقابت های دو و میدانی جام بین المللی فجر دعوت شدند.

  چهار ورزشکار و یک مربی از استان کردستان به رقابت های دو و میدانی جام بین المللی فجر دعوت شدند.    ———————————— به گزارش یاریزان؛ رقابت های دو و میدانی جام بین المللی فجر طی روزهای یکشنبه و دوشنبه ۱۲ و ۱۳ اسفندماه به میزبانی تهران برگزار می شود. در این رقابت ها که […]

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

چهار ورزشکار و یک مربی از استان کردستان به رقابت های دو و میدانی جام بین المللی فجر دعوت شدند.

 

 

------------------------------------

به گزارش یاریزان؛ رقابت های دو و میدانی جام بین المللی فجر طی روزهای یکشنبه و دوشنبه ۱۲ و ۱۳ اسفندماه به میزبانی تهران برگزار می شود.
در این رقابت ها که دو روز به طول می انجامد هشت تیم‌؛ ایران، ترکیه، مالزی، هند، عراق، عمان، کویت، سوریه و افغانستان حضور دارند و رقابت های خود را در مواد مختلف رشته ورزشی دو و میدانی در ورزشگاه آفتاب انقلاب تهران برگزار خواهند کرد.
برهمین اساس اعضای سازمان تیم های ملی فدراسیون ورزشکاران منتخب دو بخش آقایان و بانوان جهت حضور در تیم ملی ایران در این دوره از رقابت‌ها با در نظر گرفتن شرایط آمادگی و ارزیابی عملکرد آنها را اعلام کرد.
دلنیا بیگم جانی، میلاد سیار، میثم رشیدی و زانیار رحمانی به عنوان ورزشکار و فردین محمدزاده در سمت مربی به نمایندگی از استان کردستان به رقابت های دو و میدانی جام بین المللی فجر فراخوانده شدند.
گفتنی است، با اعلام فدراسیون دو و میدانی کشور، ورزشکاران برتر مسابقات بین المللی دو و میدانی جام فجر به اردوی آماده سازی تیم ملی بزرگسالان ایران جهت حضور در مسابقات قهرمانی دو و میدانی ۲۰۱۹ آسیا دعوت می شوند.
رقابت های قهرمانی دو ومیدانی ۲۰۱۹ آسیا سال آینده به میزبانی قطر برگزار می شود.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی