رفتن به بالا
  • یکشنبه - 16 شهریور 1399 - 11:39
  • کد خبر : ۷۵۸۰
  • چاپ خبر : راکتبال برای اولین بار در استان کرمانشاه راه اندازی شد
رئیس هیات اسکواش کرمانشاه:

راکتبال برای اولین بار در استان کرمانشاه راه اندازی شد

اردشیر خسروی بااشاره به آغاز بکار رشته راکتبال در کرمانشاه، اظهارکرد: راکتبال یکی از رشته های مهیج از خانواده اسکواش است که از یازدهم شهریور بصورت رسمی در کرمانشاه راه اندازی شده است.

اردشیر خسروی بااشاره به آغاز بکار رشته راکتبال در کرمانشاه، اظهارکرد: راکتبال یکی از رشته های مهیج از خانواده اسکواش است که از یازدهم شهریور بصورت رسمی در کرمانشاه راه اندازی شده است.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

رئیس هیات اسکواش کرمانشاه از راه اندازی رشته راکتبال در این استان خبر داد.

به گزارش یاریزان و به نقل از خبرگزاری ایسنا، اردشیر خسروی بااشاره به آغاز بکار رشته راکتبال در کرمانشاه، اظهارکرد: راکتبال یکی از رشته های مهیج از خانواده اسکواش است که از یازدهم شهریور بصورت رسمی در کرمانشاه راه اندازی شده است.

 

------------------------------------

وی تصریح کرد: راکتبال هم به مانند اسکواش در فضای داخلی با درهای بسته(کورت) انجام می‌شود و از نظر نوع بازی، تجهیزات و امتیازات تا حدودی با اسکواش متفاوت است.

رئیس هیات اسکواش کرمانشاه در ادامه از تلاش برای راه اندازی رشته پدل هم در کرمانشاه خبر داد و افزود: پدل نیز از جمله رشته‌های زیرمجموعه اسکواش است و از آنجایی که برای راه اندازی آن به زمینی در فضای باز نیاز داریم، رایزنی هایی را شروع کرده‌ایم تابتوانیم این رشته را هم راه اندازی کنیم.

وی در ادامه در خصوص وضعیت این روزهای اسکواش کرمانشاه گفت: از حدود دو ماه پیش و پس از وقفه ای چند ماهه، فعالیت‌های اسکواش کرمانشاه را از سر گرفته‌ایم و اکنون هم قهرمانان این رشته با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی به تمریناتشان ادامه می‌دهند.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

خسروی با اشاره به فعالیت حدود ۵۸ اسکواش باز در کرمانشاه، اعلام کرد: هرچند از نظر کمی وضعیت خوبی نداریم، اما از نظر کیفی در جایگاه بسیار خوبی هستیم.

وی عنوان کرد: با وجود اینکه شیوع بیماری کرونا دست و پایمان را برای انجام توسعه گسترده این رشته بسته، اما برنامه ریزی کرده‌ایم تا پایان امسال تعداد اسکواش بازان کرمانشاه را به ۸۵ نفر افزایش دهیم.

رئیس هیات اسکواش استان در ادامه بااشاره به ضعف‌های زیرساختی این رشته در کرمانشاه، اضافه کرد: درحال حاضر درکل استان تنها یک سالن با دو کورت برای اسکواش داریم که اصلا کافی نیست، براین اساس، مدیرکل ورزش و جوانان استان چندماه پیش قول احداث یک سالن چهارکورته استاندارد مدرن را داده تا بتوانیم میزبانی مسابقات مختلف را هم داشته باشیم و امیدواریم بزودی محقق شود.

وی افزود: همچنین در مدت چندماهی که بعنوان رییس هیات اسکواش استان فعالیت می کنم، در کنار فعال کردن کمیته‌های مختلف، تلاش کرده‌ام تا با همدلی فضایی آرام را در جامعه اسکواش کرمانشاه ایجاد کنیم و بتوانیم این رشته را به مردم استان بیشتر از گذشته معرفی کنیم.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی