رفتن به بالا
  • جمعه - 3 اسفند 1397 - 11:46
  • کد خبر : ۳۸۷۹
  • چاپ خبر : چشمک راه یاب ملل مریوان به سوپر لیگ والیبال ایران

چشمک راه یاب ملل مریوان به سوپر لیگ والیبال ایران

در سالن 1200 نفری تیم راه یاب ملل مریوان پس از پیروزی مقابل تیم شهداب یزد، مقدمات صعود به سوپر لیگ والیبال باشگاه های کشور را فراهم کرد.

  تیم راه یاب ملل مریوان پس از پیروزی مقابل تیم شهداب یزد، مقدمات صعود به سوپر لیگ والیبال باشگاه های کشور را فراهم کرد.    ———————————— به گزارش یاریزان؛ اولین دیدار مرحله نیمه نهایی مسابقات والیبال لیگ دسته یک قهرمانی باشگاه های کشور در سالن ۱۲۰۰ نفری زاگرس مریوان و با حضور پرشور تماشاگران این […]

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

تیم راه یاب ملل مریوان پس از پیروزی مقابل تیم شهداب یزد، مقدمات صعود به سوپر لیگ والیبال باشگاه های کشور را فراهم کرد.

 

 

------------------------------------

به گزارش یاریزان؛ اولین دیدار مرحله نیمه نهایی مسابقات والیبال لیگ دسته یک قهرمانی باشگاه های کشور در سالن ۱۲۰۰ نفری زاگرس مریوان و با حضور پرشور تماشاگران این شهر برگزار شد، شاگردان آرش صادقیانی در تیم راه یاب ملل مریوان با اقتدار و با نتیجه سه بر یک موفق به شکست حریف یزدی خود شدند.

 

تیم راه یاب ملل مریوان با کسب پیروزی در دیدار رفت مرحله نیمه نهایی و در صورت پیروزی در بازی برگشت به لیگ برتر مسابقات والیبال قهرمانی کشور صعود خواهند کرد.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

تیم راه یاب ملل مریوان در این بازی ست های اول، سوم و چهارم را به ترتیب با نتایج ۲۵ بر ۲۲، ۲۵ بر ۲۲ و ۲۶ بر ۲۴ به نفع خود به پایان رساند و تنها در ست دوم و با نتیجه ۲۵ بر ۲۳ مغلوب حریف خود شد.

دیدار فینال و رده بندی مسابقات والیبال لیگ دسته یک باشگاه های کشور در خانه والیبال تهران و به صورت متمرکز برگزار خواهد شد. لیگ دسته یک قهرمانی والیبال باشگاه های کشور در چهار گروه به‌ صورت دوره‌ای و رفت ‌و برگشت برگزار شد و تیم های اول و دوم به مرحله دوم صعود کردند.

در گروه یک تیم های میلاد نور رامسر، نماینده نور، شهروند نکا، توپکا بابلسر و ژلانو آق قلا و در گروه دوم نیز تیم های افق قم، مقاومت تهران بزرگ، شهدای رامسر، شهرداری کرج و ملوان حضور داشتند.

در گروه سوم، تیم های نماینده اراک، راهیاب ملل مریوان، نماینده اصفهان، کاشی کاژه کرمانشاه، شهرداری قزوین و مقاومت مهاباد و در گروه چهارم نیز تیم های شهداب یزد، صنایع یزد، خاتم جوان اردکان، لاستیک بارز کرمان و مرزداران سیستان و بلوچستان هم‌ گروه بودند.

تیم های اول تا چهارم گروه‌های یک و دو و گروه‌های سه و چهار به ‌صورت ضربدری با یکدیگر رقابت کرده و در نهایت چهار تیم برتر به مرحله نهایی صعود کردند که به صورت دوره ای با هم مسابقه می دهند و در نهایت ۲ تیم راهی لیگ برتر باشگاه‌های کشور در فصل آینده (۱۳۹۸) خواهند شد.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی