رفتن به بالا
  • یکشنبه - 26 فروردین 1397 - 08:23
  • کد خبر : ۲۸۳۷
  • چاپ خبر : راه یاب ملل به دنبال برندینگ نیست و قسمتی از درآمد خود را در ورزش کردستان خرج می کند
گفتگو با خه بات بیگلر؛

راه یاب ملل به دنبال برندینگ نیست و قسمتی از درآمد خود را در ورزش کردستان خرج می کند

  تیم فوتبال راه یاب ملل سنندج در فصل ۹۶ لیگ برتر فوتبال بانوان کشور یکی از تیم های مدعی بود که با رتبه سوم فصل را به پایان برد. خه بات بیگلر مدیر باشگاه راه یاب ملل در مورد حمایت از فوتبال بانوان در کردستان توضیح داده است.    ————————————   به گزارش یاریزان؛ […]

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

تیم فوتبال راه یاب ملل سنندج در فصل ۹۶ لیگ برتر فوتبال بانوان کشور یکی از تیم های مدعی بود که با رتبه سوم فصل را به پایان برد. خه بات بیگلر مدیر باشگاه راه یاب ملل در مورد حمایت از فوتبال بانوان در کردستان توضیح داده است.

 

 

------------------------------------

 

به گزارش یاریزان؛ رقابت های فوتبال لیگ برتر بانوان در فصل ۹۶ در حالی با قهرمانی شهرداری بم به پایان رسید که راه یاب ملل سنندج یکی از تیم هایی بود که شهرداری بم را در راه قهرمانی آزار داد و در نهایت به مقام سوم رسید.

 

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

آن ها حتی در بازی رفت در سنندج تیم قهرمان را هم شکست دادند و اگر چند امتیاز در نیم فصل دوم را از دست نمی دادند می توانستند حتی در جایگاه قهرمان یا نایب قهرمان قرار گیرند.

 

راه یاب ملل به عنوان بخش خصوصی حامی ورزش بانوان امروز جایگاه ویژه ای در ورزش کشور دارد. در سطح ورزش ایران ، بخش خصوصی که بی چشمداشت به ورزش بانوان کمک می کند به ندرت یافت می شود و به نظر می رسد کردستانی ها باید قدردان حضور راه یاب ملل در عرصه ورزش بانوان باشند.

 

خه بات بیگلر مدیر باشگاه راه یاب ملل سنندج که علاوه بر تیم فوتبال بانوان ، تیم والیبال پرتماشاگر و محبوب در لیگ دسته اول مردان کشور در مریوان دارد در مورد فعالیت ها در حوزه بانوان توضیح داده است:

 

  • فوتبال بانوان ؛ بخشی از برنامه خیریه راهیاب ملل

 

راه یاب ملل یک شرکت بازرگانی و تجاری نیست که از حضور در عرصه ورزش به دنبال تبلیغات و اسم و رسم باشد. حوزه فعالیت راه یاب ملل در زمینه مهندسی مشاور  و پروژه های عمرانی است و به دنبال برندینگ نیست. شرکت راه یاب ملل ۲ سال قبل تصمیم گرفت درصدی از درآمد خود را به امور خیریه اختصاص دهد.

 

بخشی از هزینه در امور خیریه به ورزش اختصاص داده شده است و چون هدف ما برندسازی نبود و در ورزش بانوان نیز نیاز به حامی حس می شد تصمیم گرفتیم که در بخش ورزش بانوان وارد عمل شویم . تیم فوتبال بانوان سنندج هم در زمینه اسپانسر مشکل داشت و در نهایت مقرر شد از این تیم خوب و پرتلاش حمایت کنیم.

 

  • حمایت بیشتری نیاز داریم

 

برنامه ما این است که تیم والیبال مردان و تیم فوتبال بانوان را حفظ کنیم و بعید است بتوانیم تعداد تیم ها را توسعه دهیم. تا همین جای کار هم حمایت کافی از سوی مسئولان ورزشی به اندازه ای که مورد انتظار ما بوده وجود نداشته است.

 

با ورود بخش خصوصی ، مردم ، ورزشکاران و رسانه ها استقبال خوبی از ما کردند اما متاسفانه در بخش دولتی که باید بیشتر ابراز علاقه به حضور ما کنند ، حمایت خاصی ندیدیم. در بخش فوتبال بانوان ، حمایت مناسبی از سوی هیئت فوتبال صورت نگرفت و تنها از سوی اداره کل ورزش و جوانان اقداماتی صورت گرفت.

 

توانایی کافی برای ساخت ورزشگاه و سالن نداریم و این انتظار وجود دارد که فضای تمرین و مسابقه در اختیار قرار بگیرد و در مقابل پشتیبانی هزینه های تیم بانوان را بدون مشکل خاصی انجام می دهیم اما در این زمینه باید همکاری دو جانبه صورت بگیرد.

 

  • برنامه برای راه اندازی والیبال بانوان راه یاب ملل

 

یکی از برنامه های ما ایجاد تیم والیبال بانوان راه یاب ملل در بخش پایه بوده است که طر فراخوانی ، تعدادی از بازیکنان رده های سنی پایه را نیز در مریوان جذب کرده ایم. مشکل ما در مریوان سالن تمرین برای راه اندازی تیم بانوان است و چند ماهی است که تیم های پایه والیبال ما تمرین نکرده و برنامه راه اندازی تیم والیبال بانوان راهیاب ملل هم به تعویق افتاده است.

 

با این حال از راه اندازی تیم والیبال بانوان در مجموعه راه یاب ملل حمایت می کنیم و در فوتبال نیز این حمایت ادامه خواهد داشت. بدون شک اگر حمایت بین بخش خصوصی و دولتی ، متقابل باشد ، این حضور در عرصه ورزش هم طولانی تر خواهد بود و هم با قوت بیشتر پیش خواهد رفت.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی