رفتن به بالا
  • جمعه - 3 اسفند 1397 - 19:27
  • کد خبر : ۳۸۹۹
  • چاپ خبر : راه یاب ملل با پیروزی در دربی کوردها خود را به جایگاه سوم در لیگ برتر فوتبال بانوان رساند + جدول

راه یاب ملل با پیروزی در دربی کوردها خود را به جایگاه سوم در لیگ برتر فوتبال بانوان رساند + جدول

شرمین رحمتی : با جذب نفرات مورد نظر کادر فنی، راه یاب ملل سنندج با تیم شایسته روانه رقابت های لیگ برتر فوتبال بانوان خواهد شد.

  هفته پایانی نیم فصل اول لیگ برتر فوتبال بانوان شاهد برگزاری دربی کوردها بود که در پایان مریوانی ها که میزبان این دیدار بودند به پیروزی دست یافتند.    ———————————— به گزارش یاریزان؛ هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال بانوان از ساعت ۱۰ صبح امروز (جمعه) برگزار شد و تیم‌های حاضر در آخرین دیدار نیم […]

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

هفته پایانی نیم فصل اول لیگ برتر فوتبال بانوان شاهد برگزاری دربی کوردها بود که در پایان مریوانی ها که میزبان این دیدار بودند به پیروزی دست یافتند.

 

 

------------------------------------

به گزارش یاریزان؛ هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال بانوان از ساعت ۱۰ صبح امروز (جمعه) برگزار شد و تیم‌های حاضر در آخرین دیدار نیم فصل اول به مصاف هم رفتند.

در هفته یازدهم این رقابت‌ها دو تیم راه یاب ملل مریوان و پالایش گاز ایلام در استادیوم زاگرس مریوان به مصاف هم رفتند که در پایان تلاش ۹۰ دقیقه‌ای دو تیم، راه‌یاب ملل موفق شد با نتیجه دو بر یک تیم پالایش گاز ایلام را شکست دهد.

در ابتدای مسابقه تیم پالایش گاز موفق شد دروازه راه‌یاب ملل را باز کند و تا دقیقه ۴۰ پیروز میدان باشد، اما در پنج دقیقه مانده به پایان نیمه اول، زهرا فتاحی روی یک ضربه آزاد موفق شد گل تساوی را بزند و بازی در نیمه اول با تساوی یک یک به پایان رسید.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

در نیمه دوم که نماینده کردستان تیم برتر میدان بود روی حرکت خوب ثنا صادقی و پاس گل او به زهرا حاتم نژاد، راه‌یاب موفق شد گل دوم را به ثمر برساند و با کسب سه امتیاز شیرین خانگی به مجموع ۲۳ امتیاز در جدول رسید.

تیم راه یاب ملل مریوان با این برد هم اکنون با کسب ۲۳ امتیاز به جایگاه سوم جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال بانوان صعود کرد.

تیم پالایش گاز ایلام نیز با قبول شکست در دربی کوردها و کسب ۱۸ امتیاز در رده هفتم جدول قرار دارد.

تیم همیاری آذربایجان غربی نیز که روز گذشته با اعلام انصراف تیم پارس جنوبی بوشهر سه امتیاز بازی را به حساب خود واریز کرده بود با کسب ۱۰ امتیاز در رتبه هشتم جدول ایستاد.

تیم شهرداری بم کرمان که در تمام بازی‌های نیم فصل اول برابر حریفانش به برتری رسیده بود از هفته‌ها قبل قهرمانی‌اش را در نیم فصل اول مسجل کرده بود.

زهرا قنبری مهاجم کرمانشاهی و باتجربه تیم ملی فوتبال ایران در ۱۰ بازی برای شهرداری بم به میدان رفته و حالا آمار شگفت انگیز ۳۰ گل و میانگین یک هت تریک در هر بازی را ثبت کرده است. این، بهترین عملکرد وی در تمام دوزان زندگی فوتبالی اوست.

 

نتایچ کامل هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال بانوان به شرح زیر است:

شهرداری بم ۴ – ذوب‌آهن یک
راه‌یاب ملل مریوان ۲ – پالایش گاز ایلام یک
ملوان بندر انزلی ۵ – خلیج فارس شیراز صفر
سپاهان ۱۱ – سپیدار قائمشهر صفر
آذرخش صفر – شهرداری سیرجان ۱۳

پارس جنوبی بوشهر از دیدار با همیاری آذربایجان غربی انصراف داد.

 

جدول لیگ برتر فوتبال بانوان ایران یاریزان yarizan همیاری آذربایجان غربی پالایش گاز ایلام راه یاب ملل مریوان


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی