رفتن به بالا
  • پنجشنبه - 23 مرداد 1399 - 21:02
  • کد خبر : ۷۳۶۵
  • چاپ خبر : رئیس هیات کشتی استان آذربایجان‌غربی انتخاب شد
پس از برگزاری مجمع انتخاباتی در حضور دبیر فدراسیون؛

رئیس هیات کشتی استان آذربایجان‌غربی انتخاب شد

جمع انتخاباتی هیات کشتی استان آذربایجان غربی که با حضور ۴ کاندیدا برگزار شد بعد از اخذ ۱۷ رای، اسماعیل کیومرثی با کسب ۹ رای به عنوان رییس هیات انتخاب شد و علی وقاری، کامل محمدزاده و اصغر پورذلفی نیز از دیگر کاندیداهای این مجمع بودند.

مجمع انتخاباتی هیات کشتی آذربایجان‌غربی برگزار و اسماعیل کیومرثی به عنوان رییس هیات انتخاب شد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

مجمع انتخاباتی هیات کشتی آذربایجان‌غربی برگزار و اسماعیل کیومرثی به عنوان رییس هیات انتخاب شد.

به گزارش یاریزان؛ مجمع انتخاباتی هیات کشتی استان آذربایجان غربی که با حضور ۴ کاندیدا برگزار شد بعد از اخذ ۱۷ رای، اسماعیل کیومرثی با کسب ۹ رای به عنوان رییس هیات انتخاب شد و علی وقاری، کامل محمدزاده و اصغر پورذلفی نیز از دیگر کاندیداهای این مجمع بودند.

 

------------------------------------

جلال عسگری دبیر فدراسیون کشتی در حاشیه این مجمع با اشاره به سرانجام رساندن برنامه‌های تدوین شده در سال گذشته گفت: شیوع کرونا در سال گذشته منجر به لغو مسابقات رده‌های سنی نوجوانان و جوانان شد و طی این زمان که مسابقات کشتی بدلیل این بیماری لغو شده، فدراسیون توسعه زیرساختی این ورزش را هدف‌گزاری کرده و چندین سالن تخصصی کشتی در این مدت بازسازی و بهسازی می‌کند.

وی گفت: کشتی آذربایجان‌غربی در چند سال گذشته پیشرفت قابل ملاحظه‌ای داشته و امیدواریم با توجه به حمایت مدیرکل ورزش و جوانان و انتخاب رییس هیات، این استان بیش از گذشته در رشته کشتی رشد کند.

دبیر فدراسیون کشتی افزود: برای برگزاری مسابقات لیگ برتر کشتی و جام باشگاه‌های کشتی آزاد جهان به میزبانی ارومیه، تابع تصمیمات اتحادیه جهانی کشتی و ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا هستیم و در این خصوص اتحادیه جهانی کشتی مسابقات رده های سنی مختلف را تا آبان ماه لغو و برگزاری سایر مسابقات را تا یک ماه آینده اعلام خواهدکرد.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی