رفتن به بالا
  • شنبه - 4 فروردین 1397 - 11:16
  • کد خبر : ۲۷۱۰
  • چاپ خبر : ذوالفقارنسب: شرایط زمین دفاع ما را دچار اشتباه کرد/ شبیه‌سازی خوبی برای بازی با مراکش بود
تحلیل کارشناس سنندجی فوتبال؛

ذوالفقارنسب: شرایط زمین دفاع ما را دچار اشتباه کرد/ شبیه‌سازی خوبی برای بازی با مراکش بود

  بیژن ذوالفقارنسب با اشاره به دیدار دوستانه تیم ملی کشورمان مقابل تونس گفت، یکی از بهترین بازی‌های دوستانه ایران در چند سال اخیر شب گذشته اتفاق افتاد.    ———————————— به گزارش یاریزان؛ بیژن ذوالفقارنسب درباره شکست تیم ملی فوتبال کشورمان برابر تونس اظهار کرد: تیم ما ساختار منظمی دارد و به نظرم نیاز ما تا جام جهانی برگزاری […]

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

بیژن ذوالفقارنسب با اشاره به دیدار دوستانه تیم ملی کشورمان مقابل تونس گفت، یکی از بهترین بازی‌های دوستانه ایران در چند سال اخیر شب گذشته اتفاق افتاد.

 

 

------------------------------------

به گزارش یاریزان؛ بیژن ذوالفقارنسب درباره شکست تیم ملی فوتبال کشورمان برابر تونس اظهار کرد: تیم ما ساختار منظمی دارد و به نظرم نیاز ما تا جام جهانی برگزاری همین نوع بازی‌های دوستانه است. فکر نمی‌کنم نتیجه بازی‌های تدارکاتی برخلاف کادرفنی تیم ملی، برای کمتر کسی اهمیت داشته باشد. این بازی کاملاً نقاط ضعف و قدرت تیم ملی را نمایان کرد و در یک جمله به نظرم دیدار با تونس با وجود زمین بد مسابقه، یکی از بهترین بازی‌های دوستانه ما در چهار یا پنج سال اخیر بود.

او ادامه داد: کشورهای تونس، مراکش و کشورهای حاشیه مدیترانه سبک فوتبالشان برگرفته از فرانسه است و بازی تدارکاتی با تونس شبیه سازی مناسبی برای دیدار با مراکش در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه بود.

ذوالفقارنسب بیان کرد: شرایط بازی با تیم ملی تونس طبیعی نبود و کمتر زمانی رخ می دهد که بازی تدارکاتی میان تیم ملی ۲ کشور در زمین با کیفیت پایین برگزار شود.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

کارشناس فوتبال درباره اشتباهات دفاعی در گل خوردن تیم ملی فوتبال تصریح کرد: سرعت بازی و شرایط زمین دست به دست هم داد تا خط دفاع ما دچار اشتباه شود و گل به خودی دریافت کنیم. به هر حال ۹۸ درصد گل ها از اتفاقات فوتبالی به ثمر می رسد و کسی را نباید مقصر این موضوع دانست. تیم ملی تونس چند دقیقه ای به دروازه ما فشار آورد و گل عادی به ثمر رساند.

او درباره بازی تدارکاتی  تیم ملی ایران برابر الجزایر اظهار کرد: کشورهای تونس، الجزایر و مراکش فوتبالشان شبیه به هم است و بازی با الجزایر محک خوبی برای دیدار مقابل مراکش در جام جهانی روسیه است.

کارشناس سنندجی فوتبال کشورمان در مورد عملکرد خط دفاع ایران در این مسابقه، تصریح کرد: باید به این نکته توجه کرد که خط دفاع ما در جام جهانی به جز یک یا دو بازیکن ممکن است این ترکیب نباشد. با توجه به سابقه بازیکنان و تجربه آنها به نظرم عملکرد خط دفاع ما خوب بود.

ذوالفقارنسب درپایان خاطر نشان کرد: سبک بازی تیم های ملی ترکیه و یونان شبیه فوتبال پرتغال و اسپانیا است و این ۲ بازی دوستانه می تواند برای تیم ملی فوتبال کشورمان مفید باشد.

تیم ملی فوتبال ایران در راه آماده سازی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه در اولین دیدار خود در برابر تیم نچندان مطرح سیرالئون با نتیجه ۴ بر صفر پیروز شد و در دومین دیدار خود برابر تیم تونس با نتیجه ۱ بر صفر مغلوب گردید.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی