رفتن به بالا
  • شنبه - 7 اردیبهشت 1398 - 13:23
  • کد خبر : ۴۶۸۵
  • چاپ خبر : دومین اردوی انتخابی تیم ملی کانوپولو آقایان زیر۲۱ سال برگزار می شود 

دومین اردوی انتخابی تیم ملی کانوپولو آقایان زیر۲۱ سال برگزار می شود 

با اعلام فدراسیون قایقرانی، دومین مرحله اردوی تدارکاتی تیم ملی کانوپولو آقایان برای حضور موفق در مسابقات قهرمانی آسیا با حضور 13 قایقران از چهارشنبه 5 اردیبهشت ماه به میزبانی شهرستان گچساران استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود.

  مرحله دوم اردوی انتخابی تیم ملی کانوپولو آقایان زیر۲۱ سال با حضور ۱۸ ورزشکار در مازندران برگزار می شود. به گزارش یاریزان و با اعلام فدراسیون قایقرانی، دومین اردوی انتخابی تیم ملی کانوپولو آقایان زیر۲۱ سال جهت حضور موفق در مسابقات قهرمانی آسیا ایران ۲۰۱۹ با حضور ۱۸ قایقران از امروز ۷ اردیبهشت ماه […]

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

مرحله دوم اردوی انتخابی تیم ملی کانوپولو آقایان زیر۲۱ سال با حضور ۱۸ ورزشکار در مازندران برگزار می شود.

به گزارش یاریزان و با اعلام فدراسیون قایقرانی، دومین اردوی انتخابی تیم ملی کانوپولو آقایان زیر۲۱ سال جهت حضور موفق در مسابقات قهرمانی آسیا ایران ۲۰۱۹ با حضور ۱۸ قایقران از امروز ۷ اردیبهشت ماه به میزبانی اداره بنادر و دریانوردی شهرستان نوشهر استان مازندران برگزار می شود.

 

------------------------------------

این مرحله از اردو تا ۱۹ اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت.

مصطفی حق جو مربی و امید پورکلهر سرپرست اردو است.

دانیال خسروی وفا، محمد رضا خزائی پول، پویان انگورج غفاری، ساسان سنگاری، ماهان ادریسی، مازیار ردایی، امیر محمد جلالی و پارسا محمودی از مازندران، سینا خانی، کیان رضایی از کرمانشاه، پارسا مهدوی نیا از تهران، محمد ثمیر نماینده و محمد حسن دربانی از فارس، امیرحسین زمانی، امیر رضا عزیزی، مهدی جعفری، آریا رنجیده و سعید اسدی از زنجان نفرات دعوت شده به این مرحله از اردو هستند.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی