رفتن به بالا
  • پنجشنبه - 7 بهمن 1395 - 12:52
  • کد خبر : ۲۰۴۲
  • چاپ خبر : در دهه فجر امسال شاهد افتتاح استخر سرپوشیده سقز خواهیم بود
مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان:

در دهه فجر امسال شاهد افتتاح استخر سرپوشیده سقز خواهیم بود

مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان

  مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان گفت: در دهه فجر امسال شاهد افتتاح استخر سرپوشیده سقز بعنوان اولین پروژه در سطح کشور که از طریق ماده ۲۷ واگذار شده خواهیم بود. به گزارش یاریزان و به نقل از فارس، حامد جولایی ظهر امروز در مجمع انتخاباتی هیات ورزش‌های سه  گانه استان کردستان که در سالن جلسات […]

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان گفت: در دهه فجر امسال شاهد افتتاح استخر سرپوشیده سقز بعنوان اولین پروژه در سطح کشور که از طریق ماده ۲۷ واگذار شده خواهیم بود.

به گزارش یاریزان و به نقل از فارس، حامد جولایی ظهر امروز در مجمع انتخاباتی هیات ورزش‌های سه  گانه استان کردستان که در سالن جلسات ‌‌اداره‌کل ورزش و جوانان استان برگزار شد، اظهار داشت: ورزش‌های سه گانه در سال ۸۷ توانست در قهرمانی کشور و المپیاد مریوان مقام‌های خوبی را کسب کند.

 

------------------------------------

وی افزود: استعدادهای فراوانی در این رشته وجود دارد اما وقفه‌ای در این رشته به وجود آمد و از جایگاه خوبی که در گذشته داشت کمی فاصله گرفته است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان اظهار داشت: ورزشکاران ما در رشته‌های دوچرخه سواری، دو و میدانی و شنا خوب و موفق هستند و امیدواریم با ریاست هیأت جدید در آینده مقام و جایگاه واقعی خود را در سطح کشور بدست آوریم.

جولایی گفت: رشته ورزش‌های سه‌گانه نیازمند کم‌ترین میزان امکانات و فضا بوده و ورزشکاران می‌توانند به راحتی در همه جا تمرینات خود را انجام دهند.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

وی اظهار داشت: خوشبختانه در استان کردستان علاوه بر وجود ورزشکاران خوب و موفق، داوران و مربیان در سطح بالا فعالیت داشته و این برای استان امتیاز است.

جولایی تصریح کرد: فعال بودن یک هیأت نباید به مرکز استان خلاصه شود و امیدواریم تمامی هیأت‌ها شهرستان‌ها با مدیریت درست و جذب اعتبارات و حامیان مالی فعالیت‌های مناسبی داشته باشند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان خاطر نشان کرد: اداره کل ورزش و جوانان تا جایی که در توان داشته باشد، می‌تواند با در اختیار قرار دادن تایم مناسب استخرها و پیست‌های دوومیدانی و دوچرخه سواری به روند تمرینات ورزشکاران در این رشته کمک کند.

وی افزود: در شهرستان‌‌های سنندج، قروه، سقز و کامیاران شرایط مساعدی وجود داشته تا پایگاه قهرمانی در آنجا احداث شود و امیدواریم در آینده نزدیک نیز مسابقات قهرمانی کشور را به میزبانی استان برگزار کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان عنوان کرد: در حدود ۳۶۴ هیأت ورزشی در استان کردستان مشغول به فعالیت در رشته‌های مختلف بوده و اعتبارات بر اساس این هیأت‌ها تخصیص داده خواهد شد.

وی افزود: در سطح کشور حدود ۱۳ هزار هیأت داریم و کل اعتبار فدراسیون‌ها و هیأت‌ها در حدود ۱۵۰ میلیارد تومان است که صرف کمک به ورزشکاران، برگزاری مسابقات و خرید امکانات و تجهیزات هیأت‌ها خواهد شد.

 

 

افتتاح استخر سرپوشیده سقز / افتتاح استخر سرپوشیده سقز / افتتاح استخر سرپوشیده سقز


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی