رفتن به بالا
  • چهارشنبه - 29 آبان 1398 - 11:21
  • کد خبر : ۵۷۴۱
  • چاپ خبر : درخشش آریا امیری در رقابت های تیس روی میز قهرمانی جوانان کشور

درخشش آریا امیری در رقابت های تیس روی میز قهرمانی جوانان کشور

به گزارش یاریزان؛ آریا امیری ورزشکار کردستانی در رقابت های دور دوم تنیس روی میز تور ایرانی قهرمانی جوانان پسر کشور موفق شد جایگاه سوم و نشان برنز را به خود اختصاص دهد.

آریا امیری ورزشکار کردستانی در رقابت های دور دوم تنیس روی میز تور ایرانی قهرمانی جوانان پسر کشور موفق شد جایگاه سوم و نشان برنز را به خود اختصاص دهد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

آریا امیری ورزشکار کردستانی در رقابت های دور دوم تنیس روی میز تور ایرانی قهرمانی جوانان پسر کشور موفق شد جایگاه سوم و نشان برنز را به خود اختصاص دهد.

به گزارش یاریزان؛ دور دوم مسابقات قهرمانی تور ایرانی جوانان پسر کشور به میزبانی شهرستان بناب در استان آذربایجان شرقی در حال برگزار است.
این مسابقات از روز پنجشنبه ۲۳ آبان با حضور ۶۴ پینگ پنگ باز برتر کشور در سالن سه هزار نفری مجتمع ورزشی ولایت بناب آغاز شده است و عصر امروز شنبه ۲۵ آبان ماه با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان خواهد داد.
آریا امیری نمانیده کردستان در این رقابت ها و در مرحله یک چهارم توانست آرین غفاری نمانیده البرز را شکست دهد و به نیمه نهایی راه پیدا کرد.
امیری در دیدار نیمه نهایی این مسابقات با شکست از محمد امین صمدی حریف تهرانی خود از رسیدن به مرحله فینال بازماند و به کسب جایگاه سوم رضایت داد.

 

------------------------------------


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی