رفتن به بالا
  • دوشنبه - 21 بهمن 1398 - 09:17
  • کد خبر : ۶۱۰۶
  • چاپ خبر : داور کردستانی با انتشار پستی در اینستاگرام از دنیای داوری خداحافظی کرد

داور کردستانی با انتشار پستی در اینستاگرام از دنیای داوری خداحافظی کرد

به گزارش یاریزان؛ شاهو اصلانی داور باسابقه کردستانی که در لیگ برتر فوتبال ایران نیز حضور داشت، با نتشار پیامی از دنیای حرفه ای قضاوت فوتبال خداحافظی کرد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

شاهو اصلانی داور کردستانی با انتشار پستی در اینستاگرام شخصی خود از دنیای داوری خداحافظی کرد.

به گزارش یاریزان؛ شاهو اصلانی داور باسابقه کردستانی که در لیگ برتر فوتبال ایران نیز حضور داشت، با نتشار پیامی از دنیای حرفه ای قضاوت فوتبال خداحافظی کرد.

 

------------------------------------

متن منتشر شده به شرح زیر است:

منت خدای عزوجل که طاعتش موجب قربت است وبه شکرانه اش مزید نعمت
من با فوتبال متولد شدم. تمام خاطرات کودکى و سالهاى دور من با فوتبال و فوتبال دوستان سرشته شده است. از گذشته ها عبور می‌کنم و یادش را در قلبم جاودان نگاه خواهم داشت. در خداحافظى‌ها زبان الکن است و حرمت ها اجازه بیان نمى دهد. حال، زمان آویختن کفش هایم که به لطف خدا و زحمت پیشکسوتان که هر چه دارم از آنهاست، فرا رسیده است.
تکه اى از وجودم را به جبر زندگى می‌سپارم. به سختی های تمرین به خطرات جاده و ….
مفتخرم در این سال ها با باورهاى قلبى خود طى طریق کردم و هیچ گاه نان حلال خود را آغشته به دغل و دورویى ننمودم حتى اگر بى نان ماندم ولى نه عزت فروشى پیشه کردم، نه دورنگى و نه ریا. همواره خود را در سایه و حرمت پیشکسوتان قرار دادم و حال نیز خود را مدیون ایشان، والدین، مربیان و اساتید فن دانسته و دست بوس و به خاک افتاده همگان از بزرگ و کوچک، نامدار و گمنام هستم
باسپاس فراوان به درگاه حق تعالی که مرا یاری رساندتابتوانم این مقطع را به پایان رسانده و امیدوارم توانسته باشم گامی در راستای اعتلای داوری برداشته وشرمنده جامعه فوتبال و ورزشکاران و داوران نباشم.
راه پرپیچ خم داوری باتمامی محاسن ومصایب خود که هم شیرین وهم تلخ پایانی رامتصوراست که دراشک شوق ودرذهن پرازخاطرات جاری میگردد آری کسی که چتربرسرمیگیردخبرازلطافت باران نداردکه بی تردیدبرای عاشقی کردن دلی طوفانی وروحی دریایی لازم است هرمقوله ای پس ازآغازپایانی دارد و هرآمدنی را رفتنی درپی است، همواره سعی کردم درجمع شماکه بهترین هستین رفیق وهمراهی شایسته باشم و همواره کوشیده ام رسالت داوری رابه جا آورم ومفید باشم.
جامه قضاوت یعنی عشق همراه بامسئولیت وسوت یک داور یعنی جداشدن ازخود و پیوستن به روح آسمانی.
بهمن ۹۸ را هرگز از یاد نخواهم برد همانطور که لحظه لحظه زندگی باشما را به ذهن سپرده و با مرورش شاد خواهم بود.
من سوت داوریم را در قاب خاطراتم آویختم وکتیبه داوری را در صندوقچه دلم بایگانی کردم ودیگر شاهو رادر صحنه قضاوت نخواهید دید.
اما برای خدمت رسانی هنوز هم دلداده هستم و در رکاب بزرگان و جوانان آستین بالا خواهم زد وحضور خواهم داشت در پایان امیدوارم جوانان شایسته استان بتوانند مسیر پیشرفت را یکی پس از دیگری طی کنند و شاهد درخشش داوران کردستانی باشیم.


https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی