رفتن به بالا
  • چهارشنبه - 5 اردیبهشت 1397 - 12:36
  • کد خبر : ۲۸۸۱
  • چاپ خبر : حمید امامی: تیم برای بقا بسته شده بود / مسئولین استان اعتقادی به بومی ها نداشتند!
گفتگو با سرمربی اتحاد کامیاران؛

حمید امامی: تیم برای بقا بسته شده بود / مسئولین استان اعتقادی به بومی ها نداشتند!

  حمید امامی سرمربی اتحاد کامیاران پس از صعود به لیگ دسته دوم: از ابتدای فصل قصد تیم داری نداشتیم، با جذب بازیکنان بومی و غیر بومی به دنبال جذب یک اسپانسر بودیم که متأسفانه شخصی حامی ما نشد و پشتوانه ما مردم بودند.    ———————————— به گزارش یاریزان؛ حمید امامی سرمربی اتحاد کامیاران پس […]

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

حمید امامی سرمربی اتحاد کامیاران پس از صعود به لیگ دسته دوم: از ابتدای فصل قصد تیم داری نداشتیم، با جذب بازیکنان بومی و غیر بومی به دنبال جذب یک اسپانسر بودیم که متأسفانه شخصی حامی ما نشد و پشتوانه ما مردم بودند.

 

 

------------------------------------

به گزارش یاریزان؛ حمید امامی سرمربی اتحاد کامیاران پس از صعود به لیگ دسته دوم اذعان داشت:

 

از ابتدای فصل قصد تیم داری نداشتیم، اما به کمک عده ای از جمله نماینده مجلس و مدیر کل ورزش و جوانان با جذب ده بازیکن بومی ( بزرگسال ) ، ده بازیکن بومی (جوانان) و نه بازیکن غیر بومی تیمی را آماده حضور در لیگ دسته سه کردیم ، به دنبال جذب یک اسپانسر بودیم که متأسفانه شخصی حامی ما نشد و پشتوانه ما مردم بودند.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

 

تیم فوتبال اتحاد کامیاران از ابتدای فصل برای حفظ سهمیه در لیگ بسته شده بود ، اما با کسب نتایج مطلوب در هفته های ابتدایی ، به صعود امیدوار شدیم.

 

سطح کیفی لیگ سه نسبتا خوب بود و اکثر تیم ها عملکرد خوبی داشتند ، دالاهو کرمانشاه ، آریا مینو خرم دره ، کیان تهران و اسپیدار تهران را میتوان به عنوان تیم های خوب لیگ سه نام برد.

 

به علت عدم حضور ناظر داوری ، داوری مناسبی را در لیگ سه شاهد نبودیم ، که در این خصوص انتقادات خودمان را نیز مطرح کردیم.

 

در مقاطعی، مسئولین استان تصور میکردند که حضور بازیکنان و مربیان بومی در این شهر جای هیچ گونه پیشرفتی را برای فوتبال باقی نخواهد گذاشت، اما به مرور با موفقیت افراد بومی به اشتباه خود پی بردند و برای حضور موفق در فصل آینده لیگ دو، به دنبال جذب اسپانسر هستند.

 

از بازیکنان و کادرفنی که در سخت ترین شرایط برای تیم زحمت کشیدند تشکر میکنم ، از هواداران تیم نیز که با تمام وجود و بدور از ایجاد حواشی ما را حمایت کردند تشکر ویژه ای دارم.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی