رفتن به بالا
  • چهارشنبه - 23 مهر 1399 - 11:46
  • کد خبر : ۷۷۰۶
  • چاپ خبر : حضور کردستان در لیگ برتر تنیس روی میز / احتمال برگزاری مسابقات در دو گروه
با اعلام دبیر فدراسیون؛

حضور کردستان در لیگ برتر تنیس روی میز / احتمال برگزاری مسابقات در دو گروه

اسامی بازیکنان و مربیان شرکت کننده در اردوی استعداد یابی تنیس روی میز ایران اعلام شد.

تیم هیات کردستان بعنوان نماینده این استان آمادگی‌اش را برای حضور در رقابت‌های لیگ برتر تنیس رو میز به صورت کتبی اعلام کرد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

تیم هیات کردستان بعنوان نماینده این استان آمادگی‌اش را برای حضور در رقابت‌های لیگ برتر تنیس رو میز به صورت کتبی اعلام کرد.

به گزارش یاریزان؛ پیمان حسنی، دبیر فدراسیون تنیس روی میز در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم، درباره پایان مهلت اعلام حضور تیم‌ها در لیگ برتر تنیس روی میز اظهار داشت: روز ۲۰ مهر ماه آخرین مهلت برای این موضوع بود که تیم دانشگاه آزاد آمادگی‌اش را اعلام کرد تا بدین ترتیب لیگ برتر با حضور تیم‌های دانشگاه آزاد اسلامی، فراسنج تهران، هیات کردستان، رعد پدافند هوایی، شهرداری کرج، نفت آبادان، پادما یدک اصفهان و دانشگاه یزد برگزار می‌شود.

 

------------------------------------

وی ادامه داد: البته چند تیم دیگر نیز به صورت شفاهی آمادگی خود را اعلام کردند که البته حضورشان منوط به انجام امور مختلف از جمله پرداخت ورودی، ثبت‌نام قطعی، ارائه قراردادها و … است. در صورت تحقق این موضوع، این تیم‌ها نیز می‌توانند در لیگ برتر شرکت کنند.

دبیر فدراسیون تنیس روی میز ادامه داد: پرداخت مبلغ ورودی و همچنین تسویه حساب با بازیکنان و کادر فنی، شرط دیگری است که تیم‌های حاضر در لیگ برتر باید آن را رعایت کنند تا مجوز حضورشان صادر شود. سه، چهار تیم هستند که هنوز تسویه حساب نکرده‌اند و باید این کار را انجام بدهند.

حسنی با اشاره به احتمال تغییر شیوه برگزار مسابقات لیگ برتر گفت: برخی تیم‌ها این پیشنهاد را داده‌اند که لیگ برتر در فصل جدید در دو گروه برگزار شود تا بدین ترتیب مشکلات حضورشان و برگزاری متمرکز و با حضور همه تیم‌ها نیز کمتر شود.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

وی درباره شرایط برگزاری لیگ برتر بانوان عنوان کرد: تاکنون تیم‌های شهرداری شهربابک، دانشگاه آزاد اسلامی، پادما یدک اصفهان و گلستان تجارت جنوب برای حضور در این مسابقات اعلام آمادگی کرده‌اند. البته برای این بخش هنوز فرصت برای ثبت‌نام است و عجله‌ای نداریم.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی