رفتن به بالا
  • چهارشنبه - 12 شهریور 1399 - 15:28
  • کد خبر : ۷۵۶۸
  • چاپ خبر : حضور تیم والیبال راه یاب ملل بعنوان نماینده کردستان در لیگ برتر والیبال قطعی شد
با حمایت قاطع استاندار کردستان؛

حضور تیم والیبال راه یاب ملل بعنوان نماینده کردستان در لیگ برتر والیبال قطعی شد

به گزارش یاریزان؛ تیم والیبال راه یاب ملل مریوان در تقابل تدارکاتی با تیم شهرداری ورامین و عنوان دار قهرمانی آسیا، با نتیجه بسیار نزدیک مغلوب شد.

تیم والیبال راه یاب ملل پس از رفع موانع حضور در لیگ برتر والیبال ایران بعنوان نماینده استان کردستان در این رقابت ها حضور خواهد یافت.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

تیم والیبال راه یاب ملل پس از رفع موانع حضور در لیگ برتر والیبال ایران بعنوان نماینده استان کردستان در این رقابت ها حضور خواهد یافت.

به گزارش یاریزان؛ پس از پرداخت هزینه ۱۵۰ میلیون تومانی ورود به مسابقات لیگ برتر والیبال به فدراسیون توسط اداره کل ورزش و جوانان کردستان، حضور تیم والیبال کردستان با نام راهیاب ملل و با حمایت مالی استاندار کردستان، شورای شهر، شهرداری سنندج و همچنین شرکت راه‌یاب ملل مریوان در رقابت‌های فصل جدید لیگ برتر قطعی شد.

 

------------------------------------

نمایندگان شورای اسلامی شهر و شهرداری سنندج و شرکت راه‌یاب ملل در دیدار با استاندار کردستان توافق کردند نماینده کردستان در لیگ برتر والیبال را کمک مالی کنند تا این تیم بتواند در این رقابت‌ها باقی بماند.

در این نشست توافق شد استاندار کردستان یک میلیارد تومان به صورت شخصی، شهرداری و شورای اسلامی شهر سنندج یک میلیارد تومان و شرکت راه‌یاب ملل که پیشتر حامی اصلی این تیم بود نیز ۲ میلیارد تومان به تیم برای حضور در رقابت‌های لیگ برتر کمک کنند.

بعد از این توافق، تیم راه‌یاب ملل مریوان با نام راه‌یاب ملل کردستان در مسابقات آتی لیگ برتر حضور خواهد داشت و در صورت موافقت ستاد ملی مقابله با کرونا از روز چهارشنبه ۱۹ شهریورماه رقابت های خود را آغاز می‌کند.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

در این رقابت‌ها ۱۴ تیم حضور دارند و طی سه مرحله برای مشخص شدن تیم قهرمان با یکدیگر به رقابت می پردازند.

تیم راه‌یاب ملل کردستان در اولین دیدار خود به مصاف تیم فولاد سیرجان ایرانیان می‌رود.

آذرباتری ارومیه، پیکان، خاتم اردکان، راه‌یاب ملل مریوان، سایپا، شهداب یزد، شهرداری ارومیه، شهرداری قزوین، شهرداری گنبد، شهرداری ورامین، فولاد سیرجان ایرانیان، فولاد مبارکه سپاهان، لبنیات هراز آمل و هورسان رامسر تیم های حاضر در رقابت های لیگ برتر والیبال هستند.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی