رفتن به بالا
  • دوشنبه - 24 اردیبهشت 1397 - 22:42
  • کد خبر : ۲۹۶۰
  • چاپ خبر : حسن جانفشان ورزشکار ملی پوش اشنویه ای: برای قهرمانی در بازی های پاراآسیایی تمرین می کنم
در گفت و گو با خبرنگار ایرنا؛

حسن جانفشان ورزشکار ملی پوش اشنویه ای: برای قهرمانی در بازی های پاراآسیایی تمرین می کنم

  حسن جانفشان ورزشکار ملی پوش اشنویه ای : من ساکن شهر اشنویه هستم و تمرین های روزانه ام را هم در سالن و هم منزل انجام می دهم ولی نبود حریف تمرینی یکی از مشکلاتی است که با آن مواجه هستم/ با توجه به آمادگی خوبی که دارم امیدوارم امسال نیز با درخشش در […]

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

حسن جانفشان ورزشکار ملی پوش اشنویه ای : من ساکن شهر اشنویه هستم و تمرین های روزانه ام را هم در سالن و هم منزل انجام می دهم ولی نبود حریف تمرینی یکی از مشکلاتی است که با آن مواجه هستم/ با توجه به آمادگی خوبی که دارم امیدوارم امسال نیز با درخشش در بازی های آسیایی جاکارتا بدرخشم.

 

 

------------------------------------

به گزارش یاریزان؛ حسن جانفشان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تمرین های آمادگی تیم ملی تنیس روی میز با ویلچر قرار بود از ۲۲ اردیبهشت ماه جاری در تهران آغاز شود اما عقب افتاد و مقرر شده است تا از اوایل خرداد ماه در اردو باشیم.
وی اظهار کرد: بازی های آسیایی اوایل مهر ماه آغاز می شود و تیم ملی تنیس روی میز ایران طی چهار ماه آینده شاهد برگزاری چهار مرحله اردوی آمادگی خواهد بود.

جانفشان ادامه داد: از سال ۱۳۸۵ تاکنون عضو تیم ملی هستم و ۱۸ مدال آسیایی، جهانی و بین المللی برای تیم ملی ایران به ارمغان آورده ام و با توجه به آمادگی خوبی که دارم امیدوارم امسال نیز با درخشش در بازی های آسیایی جاکارتا بدرخشم.
وی گفت: من ساکن شهر اشنویه هستم و تمرین های روزانه ام را هم در سالن و هم منزل انجام می دهم ولی نبود حریف تمرینی یکی از مشکلاتی است که با آن مواجه هستم و برای حل این مشکل مجبور شدم با پیشکسوتان پینگ پنگ باز اشنویه تمرین کنم و در مواقعی نیز از دستگاه توپ انداز کمک می گیرم.

حسن جانفشان با توجه به درخشش در مسابقات جهانی اوپن تایوان و کسب مدال طلای این رشته در انفرادی و همچنین کسب عنوان چهارمی مسابقات آسیایی و اقیانوسیه و بالا بردن رنکینگ جهانی خود از سوی فدراسیون و با اعلام مسوولان تنیس روی میز فدراسیون جانبازان و معلولان کشور موفق به کسب سهمیه پاراالمپیک ۲۰۱۲ لندن شده بود.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

شایان ذکر است؛ این ورزشکار شایسته آذربایجان غربی اهل اشنویه با بیش از ۱۳ سال سابقه عضویت در تیم ملی به فینال بازی های پاراآسیایی ۲۰۱۴ اینچئون کره جنوبی رسیده بود ولی در رقابت فینال نتوانست ‘کیم مینجیو’، حریف کره ای خود را شکست دهد و با قبول شکست سه بر صفربه نایب قهرمانی و مدال نقره رسید.

 

حسن جانفشان ورزشکار ملی پوش اشنویه ای


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی