رفتن به بالا
  • جمعه - 28 اردیبهشت 1397 - 09:44
  • کد خبر : ۲۹۹۹
  • چاپ خبر : حامد رشیدی کشتی گیر کرمانشاهی مدال نقره مسابقات جهانی را کسب کرد
با قبول شکست از حریف روسی؛

حامد رشیدی کشتی گیر کرمانشاهی مدال نقره مسابقات جهانی را کسب کرد

  دبیر هیات کشتی استان کرمانشاه، از کسب مدال نقره رقابت های کشتی آزاد نظامیان جهان توسط حامد رشیدی کشتی گیر کرمانشاهی حاضر در این رقابت ها خبر داد.    ———————————— به گزارش یاریزان؛ منصور کیانی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: رشیدی در دیدار فینال با قبول شکست برابر […]

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

دبیر هیات کشتی استان کرمانشاه، از کسب مدال نقره رقابت های کشتی آزاد نظامیان جهان توسط حامد رشیدی کشتی گیر کرمانشاهی حاضر در این رقابت ها خبر داد.

 

 

------------------------------------

به گزارش یاریزان؛ منصور کیانی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: رشیدی در دیدار فینال با قبول شکست برابر حریفی از روسیه صاحب مدال نقره شد.
وی افزود: حامد رشیدی کشتی گیر کرمانشاهی که نماینده وزن ۷۴ کیلوگرم ایران در مسابقات نظامیان جهان بود، پیش از حضور در مرحله فینال موفق به شکست رقبایی از کشورهای هندوستان، آذربایجان و قزاقستان شده بود.

کیانی ادامه داد: ملی پوش کرمانشاهی تیم ایران در دیدار فینال که عصر امروز (پنجشنبه) برگزار شد، برابر حریفی از روسیه قرار گرفت و با حساب ۴ بر ۲ نتیجه را واگذار و به مقام نایب قهرمانی رضایت داد.
دبیر هیات کشتی استان کرمانشاه، همچنین با اشاره به حضور بهمن تیموری و یدالله محبی ۲ کشتی گر دیگر کرمانشاه در مسابقات نظامیان جهان، از راهیابی آن ها به دیدار فینال خبر داد.

وی گفت: تیموری در وزن ۷۹ کیلوگرم ومحبی در ۱۲۵ کیلوگرم فردا (جمعه) برای کسب مدال طلا با حریفان خود مبارزه می کنند.
کیانی خاطرنشان کرد: سی و سومین دوره مسابقات کشتی آزاد قهرمانی نظامیان جهان از روز ۲۶ اردیبهشت ماه در شهر مسکو روسیه آغاز شده و فردا (۲۸ اردیبهشت) پایان می یابد.
در استان کرمانشاه حدود هشت هزار و ۲۰۰ کشتی گیر در رده های سنی مختلف زیرنظر هیات در ۲ بخش آزاد و فرنگی فعالیت می کنند.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی