رفتن به بالا
  • یکشنبه - 25 اسفند 1398 - 12:48
  • کد خبر : ۶۳۰۱
  • چاپ خبر : حامد جولایی : ۱۰ مکان ورزشی این استان در اختیار ستاد مبارزه با کرونا

حامد جولایی : ۱۰ مکان ورزشی این استان در اختیار ستاد مبارزه با کرونا

مدیر کل ورزش و جوانان استان کردستان گفت: 200 میلیون تومان اعتبار به منظور خرید تجهیزات ورزشی و یک پیست کوب به هیات اسکی استان کردستان داده می شود.

حامد جولایی مدیرکل ورزش و جوانان کردستان تایید کرد که ۱۰ مکان ورزشی استان در اختیار ستاد مبارزه با ویروس کرونا قرار گرفته است.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

حامد جولایی مدیرکل ورزش و جوانان کردستان تایید کرد که ۱۰ مکان ورزشی استان در اختیار ستاد مبارزه با ویروس کرونا قرار گرفته است.

به گزارش یاریزان؛ حامد جولایی از همکاری گسترده دستگاه ورزش و جوانان با ستاد مبارزه با ویروس کرونا و اختصاص اماکن ورزشی سطح استان برای اسکان احتمالی بیماران کرونایی خبر داد.

 

------------------------------------

مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان افزود: تاکنون ۱۰ سالن و خوابگاه ورزشی زیر مجموعه این نهاد با هماهنگی استانداری و فرمانداران شهرستان های تابعه استان به منظور استفاده به عنوان بیمارستان صحرایی در صورت لزوم و نیاز ستاد مبارزه با ویروس کرونا در استان اختصاص یافته است.

وی با اشاره به سمپاشی و گندزدایی سالن های ورزشی به عنوان تمهیدات اداره کل ورزش و جوانان کردستان در راستای مبارزه با ویروس کرونا توضیح داد: تمامی سالن های ورزشی به منظور ایجاد محیط سالم و بهداشتی به صورت مرتب ضد عفونی می شوند.
وی در ادامه افزود: پیرو دستورالعمل های اعلام شده توسط ستاد مبارزه با این ویروس در ورزش تمامی از جمله استخرها و سالن های ورزشی بخش دولتی را تعطیل اعلام کرد و با تعلیق فعالیت باشگاه های خصوصی سطح استان آنها را ملزم به پیروی از این قانون کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان افزود :با تاکید دکتر سلطانی فر در خصوص لزوم همکاری ادارات ورزش و جوانان استان ها با ستاد مبارزه با ویروس کرونا ۱۰ سالن و خوابگاه از مجموع اماکن ورزشی استان در اختیار ستاد مذکور قرار گرفته اند که در صورت درخواست نیاز از سوی این ستاد سایر اماکن دیگر نیز به این مهم اختصاص داده می شوند .

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

وی به فعالیت های سازمان های مردم نهاد استان کردستان در زمینه مبارزه با ویروس کرونا اشاره و اظهار کرد؛ سمن های حوزه ورزش و جوانان با همکاری و هماهنگی معاونت فرهنگی و امور جوانان با راه اندازی پویش های مختلف رعایت اصول بهداشتی و آموزش نحوه مبارزه با این نوع بیماری در سراسر استان توانستند نقش موثری را در این زمینه ایفا کنند.

جولایی افزود؛ راه اندازی کارگاه های تولید و دوخت ماسک های یکبار مصرف و چندبار مصرف با قابلیت شستشو، تهیه مواد ضدعفونی و پکیج های بهداشتی و توزیع در محله های حاشیه شهر، تهیه و انتشار بروشورهای آموزشی در راستای رعایت اصول بهداشت فردی و اجتماعی و تولید کلیپ های محتوایی در این زمینه از دیگر فعالیت های خوب سمن های جوانان کردستان در این بخش بود.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی