رفتن به بالا
  • چهارشنبه - 23 مهر 1399 - 10:45
  • کد خبر : ۷۷۰۴
  • چاپ خبر : جزییات فسخ قرارداد بر اساس بند معروف فیفا از زبان رئیس کمیته وضعیت بازیکنان اعلام شد
از سوی کمیته وضعیت فدراسیون؛

جزییات فسخ قرارداد بر اساس بند معروف فیفا از زبان رئیس کمیته وضعیت بازیکنان اعلام شد

فدراسیون بین المللی فوتبال فیفا در صورت اعلام پایان لیگ‌ها به خاطر کرونا ۴ سناریو برای مشخص کردن تیم قهرمان دارد. سناریویی‌هایی که صورت اجرا شدن در لیگ ایران، شانس پرسپولیس را برای معرفی بعنوان قهرمان فصل جاری بیشتر از سایر تیم‌ها می‌کند.

رئیس کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال توضیحاتی را در خصوص فسخ قرارداد توسط بازیکنان ارائه داد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

رئیس کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال توضیحاتی را در خصوص فسخ قرارداد توسط بازیکنان ارائه داد.

به گزارش یاریزان؛ جمشید نورشرق در خصوص فسخ یک طرفه بازیکنان فوتبال در سازمان لیگ اظهار داشت: برابر مقررات نقل و انتقالات، بازیکن ممکن است در پایان فصل بر اساس قراردادی که با باشگاه دارد خودش را مستحق فسخ بداند. بنابراین مقررات بر این مبنای عقلایی تضمین شده که بازیکن مربوطه به سزمان لیگ مراجعه و فرم اعلام فسخ را پر می کند.

 

------------------------------------

وی ادامه داد: حداقل دو جای مقررات نقل و انتقالات تصریح شده که ثبت این فرم نزد سازمان لیگ به هیچ وجه به منزله تایید معتبر بودن و صحت فسخ اعلامی نیست. بنابراین بدون ورود در ماهیت، مرجع مربوط یعنی سازمان لیگ این فرم را ثبت می‌کند. مسئولیت معتبر بودن فسخ و اینکه برابر مفاد قرارداد هست یا نیست، متوجه شخص بازیکن است.

رئیس کمیته وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال تصریح کرد: اتفاقی که از این جا به بعد می‌افتد این است که طبیعتا آن بازیکن بعد از اعلام فسخ با باشگاه دیگری قرارداد می‌بندد. آن باشگاه ابتدایی که بازیکن را تحت قرارداد خودش و قراردادشان را کماکان معتبر می‌داند، نزد کمیته وضعیت بازیکنان طرح دعوی و از بازیکن یا احیانا باشگاه مربوطه اعلام شکایت و تقاضای رسیدگی می‌کند. ما در این مدتی که با همکارانمان درگیر رسیدگی به پرونده‌ها هستیم چندین پرونده را رسیدگی کردیم و حسب مورد اعلام کردیم فسخ غیر موجه بوده و برای بازیکن و آن باشگاه جرایمی را در نظر گرفتیم.

نورشرق در گفت‌وگو با شبکه تهران در مورد اینکه اگر بازیکن دو ماه حقوق نگیرد می‌تواند فسخ کند، گفت: بله، این در ماده بیست و چهار مکرر مقررات نقل و انتقالات فیفا هم پیش‌بینی شده منتها تشریفاتی دارد. یعنی اگر مواجه با عدم پرداخت حقوق با این تعبیر شدید باید ابتدا یک اخطار برای باشگاه ارسال کنید. سپس مهلت حسن نیت مثلا مدت ۱۵روزه به آن ها اعطا کنید. بعد از ابلاغ و گذشت این مدت اگر اقدامی صورت نگرفت می توانید اعلام فسخ کنید.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی