رفتن به بالا
  • پنجشنبه - 20 دی 1397 - 18:29
  • کد خبر : ۳۶۸۰
  • چاپ خبر : جزئیات قراردادکی‌روش با فدراسیون کلمبیا منتشرشد

جزئیات قراردادکی‌روش با فدراسیون کلمبیا منتشرشد

برخی جزئیات قرارداد کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان با فدراسیون فوتبال کلمبیا مشخص شد.

  برخی جزئیات قرارداد کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان با فدراسیون فوتبال کلمبیا مشخص شد.    ———————————— به گزارش یاریزان؛ روزنامه کلمبیایی «ال‌تی‌یِمپو» روز گذشته بود که خبر داد انتظار می‌رود کارلوس کی‌روش تا چند روز آینده بعد از نشست بعدی اعضای کمیته اجرایی فدراسیون فوتبال کلمبیا به طور رسمی به عنوان سرمربی […]

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

برخی جزئیات قرارداد کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان با فدراسیون فوتبال کلمبیا مشخص شد.

 

 

------------------------------------

به گزارش یاریزان؛ روزنامه کلمبیایی «ال‌تی‌یِمپو» روز گذشته بود که خبر داد انتظار می‌رود کارلوس کی‌روش تا چند روز آینده بعد از نشست بعدی اعضای کمیته اجرایی فدراسیون فوتبال کلمبیا به طور رسمی به عنوان سرمربی جدید «تری‌کالر» معرفی شود و کارش را با این تیم در اوایل ماه فوریه آغاز کند.

اکنون شبکه رادیویی «کاراکل» کلمبیا ضمن انتشار این خبر که کارلوس کی‌روش سرمربی بعدی تیم ملی فوتبال کلمبیا خواهد بود، خبر داد کی‌روش با پایان مأموریتش با تیم ملی فوتبال ایران در جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹، در اوایل ماه فوریه کارش را باتیم ملی کلمبیا آغاز خواهد کرد. طبق این گزارش قرارداد کی‌روش با فدراسیون فوتبال کلمبیا سه و نیم ساله است و این سرمربی ۶۵ ساله تا جام جهانی ۲۰۲۲ هدایت کلمبیا را برعهده خواهد داشت.

اولین بازی رسمی هم که این سرمربی پرتغالی روی نیمکت تری‌کالر خواهد نشست در بازی دوستانه‌ای خواهد بود که در ماه مارس برگزار خواهد شد. در صورتی که کارلوس کی‌روش به عنوان سرمربی تیم ملی کلمبیا انتخاب شود، او اولین مربی پرتغالی‌زبان این تیم در ۷۵ سال گذشته خواهد شد. ژورکا از برزیل در سال ۱۹۴۴ هدایت کلمبیا را برعهده داشت و او آخرین مربی پرتغالی زبان تری‌کالر بود.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی