رفتن به بالا
  • پنجشنبه - 9 دی 1395 - 14:01
  • کد خبر : ۱۹۱۲
  • چاپ خبر : جدال دو تیم فوتبال بعثت کرمانشاه و شهباز البرز بسود میزبان پایان یافت
دور برگشت لیگ دسته دوم

جدال دو تیم فوتبال بعثت کرمانشاه و شهباز البرز بسود میزبان پایان یافت

  جدال دو تیم فوتبال بعثت کرمانشاه و شهباز البرز در آغاز هفته پانزدهم لیگ دسته دوم باشگاه های کشور، تیم فوتبال بعثت کرمانشاه در دیداری خانگی خود با ۲ گل صاحب برتری شد.    ———————————— به گزارش یاریزان و به نقل از ایرنا، تیم های بعثت کرمانشاه و شهباز البرز عصر امروز (چهارشنبه) در […]

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

جدال دو تیم فوتبال بعثت کرمانشاه و شهباز البرز در آغاز هفته پانزدهم لیگ دسته دوم باشگاه های کشور، تیم فوتبال بعثت کرمانشاه در دیداری خانگی خود با ۲ گل صاحب برتری شد.

 

 

------------------------------------

به گزارش یاریزان و به نقل از ایرنا، تیم های بعثت کرمانشاه و شهباز البرز عصر امروز (چهارشنبه) در ورزشگاه انقلاب کرمانشاه به مصاف یکدیگر رفتند و در پایان این تیم میزبان بود که توانست سه امتیاز شیرین خانگی را به اندوخته های خود اضافه کند.
در این دیدار که هر نیمه آن یک گل برای بعثتی ها به همراه داشت ایوب سبحانی پور در دقایق ۳۳ و ۸۶ دو بار دروازه حریف البرزی را گشود.
بعثت به جز این دو گل موقعیت های مناسب گلزنی دیگری نیز داشت که نتوانست از آن ها استفاده کرده و در نهایت با همان نتیجه ۲ بر صفر صاحب برتری شد.
نماینده کرمانشاه با این پیروزی امتیازات خود را به عدد ۲۵ رساند و با دو پله صعود در مکان چهارم جدول رده بندی گروه اول قرار گرفت.
با این نتیجه، بعثت کرمانشاه به یک امتیازی تیم های دوم و سوم و سه امتیازی تیم اول جدول رسید تا به نوعی به کورس مدعیان صعود بازگشته باشد.
این تیم از ۱۴ مسابقه خود در این فصل تاکنون صاحب هشت پیروزی، پنج شکست و یک تساوی شده و با ۲۱ گل زده و ۱۶ گل خورده، صاحب تفاضل گل ۵+ است.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی