رفتن به بالا
  • دوشنبه - 21 بهمن 1398 - 09:46
  • کد خبر : ۶۱۱۶
  • چاپ خبر : تیم والیبال چاپ معلم کردستان قهرمان دور رفت لیگ دسته دوم کشور شد

تیم والیبال چاپ معلم کردستان قهرمان دور رفت لیگ دسته دوم کشور شد

چاپ معلم کردستان در هفته اول رقابت های لیگ دسته دوم والیبال کشور مقابل تیم سپیدار کرمانشاه به پبروزی رسید.

تیم والیبال چاپ معلم کردستان پایان دور رفت رقابت های والیبال لیگ دسته دوم کشور جایگاه نخست گروه B این مسابقات را کسب کرد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

تیم والیبال چاپ معلم کردستان پایان دور رفت رقابت های والیبال لیگ دسته دوم کشور جایگاه نخست گروه B این مسابقات را کسب کرد.

به گزارش یاریزان؛ مرحله رفت رقابت های لیگ دسته دوم والیبال کشور با حضور ۱۷ تیم به نمایندگی از استان های کشور طی روزهای ۱۲ لغایت ۱۶ بهمن ماه در شهرهای مختلف برگزار شد.
بر این اساس؛ مراسم قرعه کشی تیم های لیگ دسته دوم روز یکشنبه ۱۵ دی ماه در محل فدراسیون والیبال برگزار شد و گروه بندی تیم ها مشخص و شهرهای میزبان هرگروه تعین شدند.
مرحله رفت رقابت های لیگ دسته دوم والیبال کشور با حضور ۱۷ تیم در یک گروه سه تیمی، یک گروه چهار تیمی و دو گروه پنج تیمی به صورت متمرکز برگزار شد.
میدان آق قلا، اوچ یلدیز آق قلا، علی آباد کتول، مسکن سازان ثامن، سپیدار کرمانشاه، سرو قامتان همدان، شهرداری ساوه، چاپ معلم کردستان و شهید کریمی خرم آباد، بام الیران، رفسنجان، شهدای بندر امام، مرودشت فارس و نفت اهواز، تیم های شهدای مقاومت جویبار، شهرداری لنگرود و شهدای جویبار تیم های حاضر در این مسابقات هستند که در دور رفت به صورت متمرکز با یکدیگر رقابت کردند.
تیم والیبال چاپ معلم کردستان به عنوان نماینده استان کردستان در گروه (B) با تیم های سپیدار کرمانشاه، سروقامتان همدان، شهرداری ساوه و شهید کریمی خرم آباد هم گروه است که مسابقات این گروه در دور رفت به میزبانی شهر خرم آباد در استان به مدت پنج روز برگزار شد.
سروقامتان کردستانی در مصاف با تیم های شهید کرمی خرم آباد، نماینده کرمانشاه و شهرداری ساوه به پیروزی رسیدند و در مقابل سروقامتان همدان تن به شکست دادند و با کسب سه پیروزی و یک شکست و در مجموعه با ۹ امتیاز عنوان قهرمانی دور رفت را به خود اختصاص دادند.
گفتنی است؛ در پایان دور رفت و دور برگشت دو تیم برتر هر گروه مشخص شده و هشت تیم در مرحله فینال با یکدیگر رقابت خواهند کرد و در نهایت دو تیم برتر مرحله نهایی به لیگ دسته یک والیبال کشور صعود می کنند.

 

------------------------------------


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی