رفتن به بالا
  • جمعه - 17 اسفند 1397 - 22:26
  • کد خبر : ۴۱۳۰
  • چاپ خبر : تیم والیبال راهیاب ملل مریوان قهرمان لیگ دسته یک ایران شد

تیم والیبال راهیاب ملل مریوان قهرمان لیگ دسته یک ایران شد

تیم راه یاب ملل مریوان با حریف شکست خود به سوپرلیگ والیبال راه پیدا کرد.

  بلندقامتان تیم والیبال راهیاب ملل مریوان با شکست سه بر صفر سپاهان اصفهان قهرمان لیگ دسته یک کشور شدند. به گزارش یاریزان؛ راهیاب ملل مریوان با توانست سه بر صفر حریف اصفهانی خود را شکست دهد و با اقتدار قهرمان لیگ دسته یک شود.  ———————————— دیدار فینال این رقابت ها که با حضور نزدیک […]

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

بلندقامتان تیم والیبال راهیاب ملل مریوان با شکست سه بر صفر سپاهان اصفهان قهرمان لیگ دسته یک کشور شدند.

به گزارش یاریزان؛ راهیاب ملل مریوان با توانست سه بر صفر حریف اصفهانی خود را شکست دهد و با اقتدار قهرمان لیگ دسته یک شود.

 

------------------------------------

دیدار فینال این رقابت ها که با حضور نزدیک به ۱۰۰۰ هوادار در سالن فدراسیون والیبال برگزار شد، با برتری تیم مریوانی در ست اول آغاز شد و این تیم توانست ست اول را با نتیجه ۲۵ بر ۱۷ برد به پایان برساند.

راهیاب ملل مریوان در این دیدار در ست دوم نیز تیم برتر زمین بود و توانست بعد از یک رقابت نزدیک در امتیازات ابتدایی، در امتیازات میانی از حریف خود پیشی بگیرد و این ست را نیز با برد به پایان رساند. این ست با نتیجه ۲۵ بر ۱۶ به پایان رسید.

در ست سوم نیز وضعیت به همین شکل برای تیم راهیاب ملل پیش رفت و این تیم با پیروزی برابر سپاهان، موفق به کسب پیروزی با نتیجه ۲۵ بر ۱۸ شد تا به این ترتیب قهرمان لیگ دسته یک شود.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

لازم به ذکر است این دو تیم پیش از این سهمیه حضور در سوپرلیگ را کسب کرده بودند.

تیم راهیاب ملل مریوان در فصل گذشته در مرحله پلی آف حذف شد اما در فصل جاری با تنها با یک شکست توانستند قهرمان مسابقات لیگ دسته یک والیبال باشگاه های کشور شوند.

 

راهیاب ملل در گروه سوم، این رقابت ها با تیم های اراک، اصفهان، کاشی کاژه کرمانشاه، شهرداری قزوین و وحدت مهاباد هم گروه بود.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی