رفتن به بالا
  • یکشنبه - 18 فروردین 1398 - 17:14
  • کد خبر : ۴۴۶۴
  • چاپ خبر : ترکیب ۱۶ نفره تیم ملی بزرگسالان دو و میدانی ایران در اردوی تدارکاتی تهران مشخص شد

ترکیب ۱۶ نفره تیم ملی بزرگسالان دو و میدانی ایران در اردوی تدارکاتی تهران مشخص شد

مسابقات آسیایی 2018 در حالی با رشته دو و میدانی ادامه یافت که حسین کیهانی دونده کرمانشاهی عضو تیم ملی توانست مقام قهرمانی و مدال طلای ماده سه هزار متر بامانع را کسب کند.

  دبیرکل و سخنگوی سازمان تیم های ملی فدراسیون دو و میدانی از ترکیب تیم ملی بزرگسالان دو و میدانی ایران و آغاز اردوی تدارکاتی در تهران خبر داد.    ———————————— به گزارش یاریزان؛ ترکیب تیم ملی بزرگسالان دو و میدانی ایران برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا پس از تصمیم گیری در سازمان تیم‌های […]

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

دبیرکل و سخنگوی سازمان تیم های ملی فدراسیون دو و میدانی از ترکیب تیم ملی بزرگسالان دو و میدانی ایران و آغاز اردوی تدارکاتی در تهران خبر داد.

 

 

------------------------------------

به گزارش یاریزان؛ ترکیب تیم ملی بزرگسالان دو و میدانی ایران برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا پس از تصمیم گیری در سازمان تیم‌های ملی فدراسیون دوومیدانی مشخص شد و ۱۶ ورزشکار (۵ ورزشکار زن و ۱۱ ورزشکار مرد) از عصر امروز ( ۱۸ فروردین ماه) در اردوی آماده تدارکاتی تیم ملی در تهران تمرینات خود را تا اعزام به مسابقات پیگیری می کنند.

احسان حدادی، بهنام شیری (پرتاب دیسک)، حسن تفتیان (۱۰۰ متر و ۲۰۰ متر)، حسین کیهانی (۳۰۰۰ متر بامانع و ۵۰۰۰ متر)، امیر مرادی (۸۰۰ متر و ۱۵۰۰ متر)، مسلم نیادوست ۱۵۰۰ متر  و ۳۰۰۰ متر بامانع)، کیوان قنبرزاده (پرش ارتفاع)، مهسا میرزاطبیبی (پرش بانیزه)، تکتم دستاربندان (۸۰۰ متر و ۱۵۰۰ متر)، شهلا محمودی (۴۰۰ متر بامانع)، مهدی پیرجهان (۴۰۰ متر بامانع)، ژاله کاردان (پرتاب دیسک)، الناز کمپانی (۱۰۰ متر بامانع)، جلیل ناصری (۵۰۰۰ متر و ۱۰۰۰۰ متر)، علی فهیمی (۸۰۰ متر) و شاهین مهردلان (پرتاب وزنه) ۱۶ ورزشکاری هستند که به این اردو دعوت شده اند.

تیمور غیاثی به عنوان سخنگوی سازمان تیم‌های ملی در این رابطه می‌گوید:« البته ناگفته نماند برخی از ملی پوشان دعوت شده به تیم ملی با توجه به برنامه‌های آماده سازی خود زیر نظر مربی‌های تخصصی خارج از این اردو هستند. احسان حدادی زیر نظر مک ویلکینز در آمریکا به تمریناتش می‌پردازد و دوندگان نیمه استقامت و استقامتی نیز زیر نظر سجاد مرادی در ارتفاعات شهرکرد در حال انجام برنامه‌های تمرینی خود هستند.»

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

تیم ملی بزرگسالان دو و میدانی ایران ۳۰ فروردین ماه به دوحه قطر اعزام می‌شود تا ملی پوشان ایراین از روز  یکم تا چهارم اردیبهشت ماه به رقابت با رقبای آسیایی بپردازند.

شایان ذکر است حسین کیهانی از کرمانشاه و جلیل ناصری از ایلام در لیست ورزشکاران دعوت شده به تیم ملی بزرگسالان دو و میدانی ایران هستند.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی