رفتن به بالا
  • دوشنبه - 20 اسفند 1397 - 14:29
  • کد خبر : ۴۱۸۱
  • چاپ خبر : سرنوشت تیم فوتبال موکریان در هفت فینال باقیمانده چه خواهد شد؟

سرنوشت تیم فوتبال موکریان در هفت فینال باقیمانده چه خواهد شد؟

کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران برنامه هفته دهم تا پانزدهم مرحله دوم لیگ دسته سوم را در فصل جاری اعلام کرد.

  تیم فوتبال موکریان که در اولین حضور خود در لیگ دسته سوم فوتبال ایران تا کنون نتایج درخور شانی را کسب نکرده است و در ادامه راه خود هفت فینال دیگر برای ماندن در این مرحله پیش رو دارد.    ———————————— به گزارش یاریزان؛ لیگ دسته سوم فوتبال ایران که در دو مرحله و […]

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

تیم فوتبال موکریان که در اولین حضور خود در لیگ دسته سوم فوتبال ایران تا کنون نتایج درخور شانی را کسب نکرده است و در ادامه راه خود هفت فینال دیگر برای ماندن در این مرحله پیش رو دارد.

 

 

------------------------------------

به گزارش یاریزان؛ لیگ دسته سوم فوتبال ایران که در دو مرحله و در سه گروه برگزار میشود، شنبه ۲۵ اسفند ماه به ایستگاه دوازدهم مرحله دوم خود خواهد رسید.

 

با توجه به وجود تیم فوتبال موکریان مهاباد بعنوان تنها نماینده غرب کشور در گروه اول و تیم های عمدتا شمالی این رقابت ها در پایان هفته یازدهم، موکریانی ها تنها با یک پیروزی، چهار تساوی و کسب هفت امتیاز در رده دهم جدول قرار دارند.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

 

اما موکریان در ادامه رقابت ها و در هفت دیداری که میشود همه ی آنها را فینال برای بقا نامید شرایطی را پیش رو خواهد داشت که با بررسی آنها سختی راه موکریان پیش از پیش نمایان خواهد شد.

 

با استعلام از سازمان لیگ فوتبال ایران مشخص گردید پنج تیم انتهای جدول به مرحله اول رقابت های لیگ دسته سوم ایران باز خواهند گشت. البته هنوز بر سر این موضوع که سهمیه سقوط به چهار تیم تقلیل خواهد یافت تصمیم نهایی اتخاذ نشده است. دو تیم اول و دوم نیز به رقابت های لیگ دسته دوم ایران صعود خواهند کرد.

 

هفته دوازدهم
شنبه ۲۵ اسفند ۹۷
شهید مولایی قائمشهر – مکریان مهاباد
ساعت ۱۴:۳۰- ورزشگاه قراخیل قائمشهر

در دور رفت دیدار دو تیم با نتیجه صفر بر صفر و در خانه موکریان پایان یافت. ظاهرا نماینده قائمشهر زمین بازی نامساعدی در اختیار دارد که میتواند برای بازی تکنیکی موکریانی ها دردسر ساز باشد. تیم شهید مولایی قائمشهر با هفده امتیاز در رده ی پنجم گروه قرار دارد. موکریانی ها با متوقف ساختن این تیم اولین گام را برای ماندن در این مرحله برخواهند داشت.

 

هفته سیزدهم
یکشنبه ۱۱ فروردین ۹۸
مکریان مهاباد – میلاد مهر تهران
ساعت ۱۵:۴۵- ورزشگاه آزادی مهاباد

در دور رفت دیدار دو تیم با نتیجه یک بر یک و در خانه میلاد مهر تهران پایان یافت. در این دیدار که حواشی داوری و جنجال تیم حریف در دقایق ابتدایی کار را برای دو تیم ناخوشایند کرده بود در پایان با یک امتیاز شیرین برای موکریانی ها همراه بود. تیم میلاد مهر تهران با پانزده امتیاز در رده ی ششم جدول گروه قرار دارد و شکست این تیم در خانه برای موکریانی ها حکم یک دیدار شش امتیازی و رهایی از قعر جدول را خواهد داشت.

 

هفته چهاردهم
یکشنبه ۱۸ فرودین ۹۸
شهرداری آستارا – مکریان مهاباد
ساعت ۱۵:۴۵- ورزشگاه شهدای سیبلی آستارا

در دور رفت دیدار دو تیم، شهرداری آستارا با نتیجه سه بر یک و در استادیوم آزادی مهاباد شکست موکریان را رقم زد. سخت ترین دیدار موکریان را می توان این دیدار دانست زیرا تیم حریف از ابتدای آغاز فعالیت خود در لیگ استان و مرحله اول لیگ دسته سوم ایران تنها یک شکست را در کارنامه خود ثبت کرده است و همکنون با کسب بیست و چهار امتیاز و با فاصله در رتبه اول گروه قرار دارد و بخت نخست صعود محسوب  می شود. قطعا موکریانی ها کار سختی در این دیدار پیش رو خواهند داشت اما شگفتی در این دیدار به تیتر اول خبری در لیگ دسته سوم منجر خواهد شد.

 

هفته پانزدهم
شنبه ۲۴ فروردین ۹۸
مکریان مهاباد – شهدای دهنو آران و بیدگل
ساعت ۱۶- ورزشگاه آزادی مهاباد

در دور رفت دیدار دو تیم با نتیجه دو بر صفر بسود بیدگلی های میزبان پایان یافت. این دیدار نیز از آنجایی می تواند کمک حال موکریانی ها باشد که نماینده استان اصفهان با کسب ۱۳ امتیاز در رده هشتم جدول جای دارد و شکست این تیم در خانه موکریان امری نا ممکن به نظر نمیرسد.

 

اما با توجه به حساسیت های لیگ دسته سوم سه دیدار پایانی این مسابقات ممکن است بصورت همزمان برگزار گردد و با توجه به اعلام سازمان لیگ مبنی بر اتمام مسابقات قبل از آغاز ماه مبارک رمضان، آخرین دیدار قطعا در دهه اول اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد.

تیم فوتبال موکریان در سه دیدار پایانی خود بترتیب برابر تیم شهرداری نوشهر در خانه حریف، شهروند فریدونکنار در استادیوم آزادی مهاباد و تیم تازان در تهران به میدان خواهد رفت که هر دیدار شرایط ویژه ای برای خود خواهد داشت.

 

موکریان در دور رفت دیدار برابر تیم شهرداری نوشهر میزبان بود و با نمایش ضعیف قادر به شکست این تیم نشد و در پایان نتیجه بدون گل رقم خورد. نوشهری ها در پایان هفته یازدهم با کسب چهارده امتیاز در رده ی هفتم جدول جای گرفته اند.

همچنین شهروند فریدونکنار در میدان مسابقه ناهموار خود و حواشی داوری شک بر انگیز در این دیدار و با اخراج دو بازیکن موکریان و اعلام پنالتی برای تیم میزبان در پایان با نتیجه دو بر یک پیروز میدان شد و همکنون با کسب نه امتیاز و یک پله بالاتر از تیم فوتبال موکریان در رده نهم قرار دارد.

اما دیدار فینالی و بسیار سخت موکریان در تهران خواهد بود. دو تیم در دیدار رفت در استادیوم آزادی مهاباد با نتیجه دو بر یک که بسود نماینده پایتخت تمام شد به نیم فصل اول این رقابت ها پایان دادند. تازانی ها همکنون با کسب هفده امتیاز در رده چهارم گروه قرار دارند و  اندیشه صعود را در سر می پرورانند.

 

در خوشبینانه و بدبینانه ترین حالت ممکن است برای تیم فوتبال موکریان حفظ سهمیه و یا سقوط به مرحله اول لیگ دسته سوم ایران اتفاق بیفتد اما آنچه باقی خواهد ماند تربیت و معرفی بازیکنان جوانی خواهد بود که در این رقابت ها برای اولین بار به میدان رفتند و حاصل تجربه این جوانان را فوتبال مهاباد در سال های آینده به خود خواهد دید. می شود با پشتکار و همدلی بیشتر به اعتلای فوتبال کهن این شهرستان کمک کرد و نسل نوین فوتبال را برای نام بزرگ موکریان دوباره از نو ساخت.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی