رفتن به بالا
  • سه شنبه - 24 اسفند 1395 - 02:16
  • کد خبر : ۲۱۸۹
  • چاپ خبر : تیم ایستک کردستان به جمع چهار تیم برتر لیگ یک بسکتبال راه یافت
مرحله دوم پلی آف

تیم ایستک کردستان به جمع چهار تیم برتر لیگ یک بسکتبال راه یافت

  تیم ایستک کردستان در مرحله دوم پلی آف رقابت های لیگ دسته یک بسکتبال کشور با کسب پیروزی به جمع چهار تیم برتر راه یافت. به گزارش یاریزان؛ مرحله دوم پلی آف رقابت های لیگ دسته یک کشور روز دوشنبه ۲۳ اسفندماه با برگزاری چند دیدار در شهر های مختلف پیگیری شد که در […]

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

تیم ایستک کردستان در مرحله دوم پلی آف رقابت های لیگ دسته یک بسکتبال کشور با کسب پیروزی به جمع چهار تیم برتر راه یافت.

به گزارش یاریزان؛ مرحله دوم پلی آف رقابت های لیگ دسته یک کشور روز دوشنبه ۲۳ اسفندماه با برگزاری چند دیدار در شهر های مختلف پیگیری شد که در مهمترین بازی ها تیم ایستک کردستان توانست در مجموعه ورزشی آزادی سنندج مهمان خود، مهروبان ماهشهر را با نتیجه ۷۹ بر ۶۴ شکست دهد و به مرحله ی یک چهارم نهایی راه پیدا کند.

 

------------------------------------

شایان ذکر است، دیدار اول دوتیم در ثانیه های پایان بازی و با نقش بستن عدد ۷۰ بر ۶۷ بر روی اسکوبرد ورزشگاه بعثت ماهشهر بازی به سود تیم بسکتبال ایستک کردستان به پایان رسید.

از دیگر نتایج بدست آمده از بازیهای مرحله دوم پلی آف لیگ دسته یک بسکتبال کشور تیم های مهرام تهران ، پدافند دزفول ، قطران کاوه گرگان ، پتروشیمی بندر امام ، پارسا مشهد و نفت امیدیه نیز توانستند حریفان خود را از پیش رو بردارند و به مرحله ی یک چهارم نهایی لیگ دسته یک راه پیدا کنند و دیدار تیم های آدمیس میناب و هیئت بسکتبال خراسان رضوی با توجه به برد تیم آدمیس میناب به بازی سوم کشیده شد.

در ادامه بازیهای مرحله ی یک چهارم نهایی تیم ایستک کردستان در مجموعه ورزشی آزادی سنندج میزبان تیم پتروشیمی بندر امام خواهد بود .

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

 

خبرنگار: زانیار صوفی امینی

عکس: اشکان حسن خانپور


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی