رفتن به بالا
  • سه شنبه - 19 فروردین 1399 - 22:59
  • کد خبر : ۶۵۳۸
  • چاپ خبر : تمدید خودکار قرارداد بازیکنان و فرصت ۱۶ هفته‌ای برای فصل نقل و انتقالات

تمدید خودکار قرارداد بازیکنان و فرصت ۱۶ هفته‌ای برای فصل نقل و انتقالات

فدراسیون بین المللی فوتبال فیفا در صورت اعلام پایان لیگ‌ها به خاطر کرونا ۴ سناریو برای مشخص کردن تیم قهرمان دارد. سناریویی‌هایی که صورت اجرا شدن در لیگ ایران، شانس پرسپولیس را برای معرفی بعنوان قهرمان فصل جاری بیشتر از سایر تیم‌ها می‌کند.

در اسنادی که فیفا به فدراسیون‌ها داده است به افزایش اعتبار و تمدید خودکار قراردادها و زمان فصل نقل و انتقالات تابستانی و زمستانی اشاره شده است.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

در اسنادی که فیفا به فدراسیون‌ها داده است به افزایش اعتبار و تمدید خودکار قراردادها و زمان فصل نقل و انتقالات تابستانی و زمستانی اشاره شده است.

به گزارش یاریزان و به نقل از وب سایت ورزشی آس، فیفا جمعه سوم آوریل اسنادی را به فدراسیون‌ها فرستاد که در آن مجموعه‌ای از جمع‌بندی‌ها در رابطه با افزایش اعتبار قراردادهای بازیکنان و هم‌چنین پنجره نقل و انتقالات دیده می‌شود. دو نکته جدید وجود دارد و به فدراسیون‌های عضو اعلام شد که باشگاه‌ها و اعضای‌شان باید نهایت همکاری را داشته باشند تا به یک توافق درباره طولانی شدن مسابقات برسند. در ادامه به دو نکته‌ی مهمی که برنامه ال لارگرو شبکه SER فاش کرد، اشاره می‌شود.

 

------------------------------------

افزایش اعتبار قراردادها به صورت خودکار

بازیکنانی که تا سی ام ژوئن با تیم‌های‌شان قرارداد دارند تا زمانی که فصل به پایان برسد به صورت خودکار قراردادشان تمدید می‌شود. تاریخ مشخصی برای پایان قراردادها وجود ندارد. اگر بازیکنی برای بعد از سی ام ژوئن با تیمی قرارداد امضا کرده باشد تا زمانی که این فصل به پایان برسد لحاظ نخواهد شد.

۱۶ هفته برای فصل نقل و انتقالات

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

در اسنادی که شبکه SER منتشر کرد یک موضوع به پنجره نقل و انتقالات بر می‌گردد. هر فدراسیون آزاد است تا تاریخ مورد نظرش را قرار دهد تنها باید این مدت نهایت ۱۶ هفته باشد. می‌تواند آگوست یا سپتامبر باشد یا برای فصل نقل و انتقالات زمستانی در دسامبر و ژانویه یا ژانویه و فوریه باشد.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی