رفتن به بالا
  • پنجشنبه - 15 اسفند 1398 - 12:11
  • کد خبر : ۶۲۰۱
  • چاپ خبر : تمام مسابقات، تمرینات و اماکن ورزشی تا پایان سال تعطیل شد

تمام مسابقات، تمرینات و اماکن ورزشی تا پایان سال تعطیل شد

رئیس گروه فنی اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: اولین استخر شهرستان ثلاث باباجانی ظرف چندماه آینده افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

تمامی اماکن، باشگاه‌های ورزشی، مسابقات و لیگ‌های مختلف و همچنین تمرینات ورزشی باشگاه‌ها در سراسر کشور را تا پایان سال تعطیل اعلام کرد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

ستاد مقابله با ویروس کرونا در ورزش کشور با صدور اطلاعیه شماره ۵ خود تمامی اماکن، باشگاه‌های ورزشی، مسابقات و لیگ‌های مختلف و همچنین تمرینات ورزشی باشگاه‌ها در سراسر کشور را تا پایان سال تعطیل اعلام کرد.

به گزارش یاریزان؛ در اطلاعیه ستاد مقابله با ویروس کرونا در ورزش کشور آمده است: با توجه به گزارش های ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر ادامه شرایط موجود در خصوص شیوع این بیماری و لزوم اقدامات پیشگیرانه، تمامی رویدادهای ورزشی سراسر کشور از جمله لیگ های فوتبال، تمام اماکن ورزشی و تمرینات تیم های باشگاهی تا پایان سال تعطیل است.

 

------------------------------------

این ستاد در این اطلاعیه تاکید کرد: بدیهی است تصمیمات مقتضی درباره فعالیت های ورزشی فروردین ماه پس از بررسی شرایط روز در اطلاعیه های بعدی اعلام می شود.

ستاد مقابله با کرونا در ورزش به ورزشکاران و عموم مردم شریف ایران توصیه می کند حسب توصیه های وزارت محترم بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از مسافرت های غیر ضروری خودداری کرده و به پویش ” در خانه می مانیم و ورزش می کنیم” بپیوندند.

فدراسیون فوتبال در اطلاعیه ای اعلام کرده است؛ مسابقات لیگ های فوتبال کشور در رده های برتر، دسته اول، دوم و سوم تا پایان اسفند ماه سال جاری به تعویق افتاد و مقرر گردید این مسابقات از تاریخ ۱۴ فروردین ۱۳۹۹ از سر گرفته شود.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

بدیهی است برنامه جدید مسابقات فوتبال باشگاهی از سوی سازمان لیگ فوتبال ایران متعاقبا اعلام خواهد شد.

همچنین فدراسیون بسکتبال نیز اطلاعیه ای مشابه منتشر کرده است که در آن اعلام گردیده: بر اساس دستورالعمل های وزارت ورزش و جوانان و وضعیت بهداشتی موجود تمامی لیگ های بسکتبال در همه سطوح و در دو بخش آقایان و خانم ها تا ۲۵ فروردین ۹۹ لغو می شود.

در صورت فراهم نبودن شرایط برگزاری مسابقات در تاریخ اعلام شده تصمیم نهایی اتخاذ می شود.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی