رفتن به بالا
  • دوشنبه - 13 خرداد 1398 - 12:42
  • کد خبر : ۵۱۵۴
  • چاپ خبر : تلاش برای اتمام استادیوم‌های ارومیه، مهاباد و گوگ تپه تا پایان امسال

تلاش برای اتمام استادیوم‌های ارومیه، مهاباد و گوگ تپه تا پایان امسال

سرپرست گروه نظارت فنی بر اماکن ورزشی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی از افتتاح 13 پروژه ورزشی با اعتبار 152میلیارد ریال به مناسبت چهلّمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استان آذربایجان غربی خبرداد.

سرپرست گروه نظارت فنی بر اماکن ورزشی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی از افتتاح چند پروژه ورزشی در این استان تا پایان امسال و در صورت تخصیص اعتبار خبرداد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

سرپرست گروه نظارت فنی بر اماکن ورزشی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی از افتتاح چند پروژه ورزشی در این استان تا پایان امسال و در صورت تخصیص اعتبار خبرداد.

 

 

------------------------------------

به گزارش یاریزان و به نقل از اداره کل ورش و جوانان استان آذربایجان غربی؛ مهندس شهرام عباسی سرپرست گروه نظارت فنی بر اماکن ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان گفت: با توجه به برنامه ریزی های انجام شده مبنی بر اتمام پروژه های تحت اجرای شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور با پیگیری های انجام شده توسط گروه نظارت فنی بر اماکن ورزشی، در ۲ ماهه نخست امسال پروژه های سالن ورزشی چند منظوره فیرورق خوی، سالن ورزشی قره قشلاق سلماس و استادیوم ۶۰۰۰نفری سلماس به بهره برداری رسید.
وی ادامه داد: همچنین با برنامه ریزی های انجام شده و درصورت تخصیص اعتبار پروژه های استادیوم ۱۵۰۰۰نفری ارومیه، استادیوم ۳۰۰۰نفری آزادی مهاباد، مجموعه ورزشی گوگ تپه مهاباد، سالن ورزشی چندمنظوره خلیفان مهاباد و پیست تارتان استادیوم تختی ارومیه تا پایان امسال به بهره برداری خواهندرسید.
شایان ذکر است پیشتر ظرفیت استادیوم آزادی مهاباد ۷۰۰۰ نفر و در دو فاز نام برده شده بود و اینکه به چه دلیل این مقام مسئول ظرفیت این ورزشگاه را بسیار کمتر از طرح اولیه عنوان کرده است جای سوال دارد.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی