رفتن به بالا
  • یکشنبه - 3 بهمن 1395 - 18:53
  • کد خبر : ۲۰۲۷
  • چاپ خبر : تقدیم دسته گل تیم فوتبال شهرداری کامیاران به نماینده کرج/ثبت نخستین پیروزی
مرحله دوم لیگ دسته سه فوتبال

تقدیم دسته گل تیم فوتبال شهرداری کامیاران به نماینده کرج/ثبت نخستین پیروزی

  مرحله دوم مسابقات فوتبال لیگ دسته سه باشگاه های کشور در شهرهای مختلف پیگیری شد و تیم فوتبال شهرداری کامیاران در خانه با یک بازی درخشان تیم شهدای رزگاران کرج با نتیجه ۴ بر ۱ شکست داد. به گزارش یاریزان؛ مرحله دوم مسابقات فوتبال لیگ دسته سه باشگاه های کشور شامگاه روز شنبه دوم […]

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

مرحله دوم مسابقات فوتبال لیگ دسته سه باشگاه های کشور در شهرهای مختلف پیگیری شد و تیم فوتبال شهرداری کامیاران در خانه با یک بازی درخشان تیم شهدای رزگاران کرج با نتیجه ۴ بر ۱ شکست داد.

به گزارش یاریزان؛ مرحله دوم مسابقات فوتبال لیگ دسته سه باشگاه های کشور شامگاه روز شنبه دوم بهمن ماه در شهرهای مختلف پیگیری شد.
در هفته دوم این رقابت ها شهرداری کامیاران در مجموعه ورزشی آزادی میزبان تیم شهدای رزگاران کرج بود و دو تیم شرکت کننده قبل بازی در یک مراسم باشکوه که از سوی اداره ورزش و جوانان،سازمان آتش نشانی و باشگاه فرهنگی ورزشی کامیاران برگزار شد، با نثار گل شهادت آتشنشانان حادثه بلاسکو را تسلیت گفتند.
در پایان این دیدار تیم فوتبال شهرداری کامیاران موفق شد در یک بازی کاملا یک طرفه با نتیجه ۴ بر ۱ شهدای رزگاران کرج را مغلوب کند و نخستین بُرد را به نام خود ثبت کرد.
این رقابت ها در سه گروه شمال، مرکز و جنوب برگزار می شود و در هر گروه ۱۰ تیم مسابقات خود را به صورت رفت و برگشت انجام خواهند داد.
تیم فوتبال شهرداری کامیاران در گروه شمال قرار دارد و با تیم های مقاومت ساری، شهدای رزگاران کرج، اتحاد ساری، خوشه طلایی ساوه، آبسکون آلومینیوم تهران، مقاومت تهران، چوکای تالش، ملی پوشان تبریز و صنعت ساری هم گروه است.
نماینده استان کردستان در این رقابت ها روز جمعه ۸ بهمن ماه میهمان تیم خوشه طلایی ساوه خواهد بود.
مختار آذرآباد، حامد رضاپور، حسین ابوالفتحی، بلال وکیلی، محمد قلوزی، جلیل نوربخش، مسلم فریدی، محمد خادمی، صابر محمدی، کیوان مارابی و سیوان رحیم پور در ترکیب تیم شهرداری کامیاران قرار دارد و مسعود مرادی سرپرست، فریدون فاتحی و مهرداد بدرودیان به عنوان مربی این تیم را هدایت می کنند.
در پایان مرحله نهایی مسابقات ۲ تیم نخست از هر گروه به لیگ دسته دوم صعود خواهند کرد و تیم های سوم ، چهارم و دو تیم بهتر پنجم هر گروه در دور دوم ماندگار خواهند شد و بقیه سقوط خواهند کرد.

 

------------------------------------


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی