رفتن به بالا
  • سه شنبه - 29 مهر 1399 - 15:42
  • کد خبر : ۷۷۲۹
  • چاپ خبر : تعطیلی اماکن ورزشی در استان ایلام برای دومین بار تمدید شد
با توجه به وضعیت قرمز کرونایی؛

تعطیلی اماکن ورزشی در استان ایلام برای دومین بار تمدید شد

رئیس گروه فنی اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: اولین استخر شهرستان ثلاث باباجانی ظرف چندماه آینده افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

با توجه به وضعیت قرمز استان ایلام و دستور ستاد مبارزه با ویروس کرونا کلیه اماکن ورزشی و باشگاه های خصوصی برای دومین بار پیاپی در مهرماه تعطیل گردید.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

با توجه به وضعیت قرمز استان ایلام و دستور ستاد مبارزه با ویروس کرونا کلیه اماکن ورزشی و باشگاه های خصوصی برای دومین بار پیاپی در مهرماه تعطیل گردید.

به گزارش یاریزان؛ رحیمی دبیر هیئت پزشکی ورزشی استان گفت: با توجه به شدت شیوع ویروس کرونا, وضعیت قرمز استان, دستور ستاد مبارزه با ویروس کرونا و با هدف حفظ بهداشت روانی و جسمانی ورزشکاران برای دومین بار پیاپی کلیه اماکن ورزشی, باشگاههای دولتی و خصوصی در سطح استان تعطیل گردید.

 

------------------------------------

وی در ادامه افزود هیئتهای پزشکی ورزشی ما در شهرستانها پا به پای شبکه های بهداشت و درمان و ادارات ورزش و جوانان به صورت روزانه از باشگاهها بازدید بعمل می آورند که در این بازدیدها با باشگاههای متخلف برخورد جدی صورت می گیرد.

رحیمی از پلمپ ۱۲ باشگاه در شهرستان دره شهر , ۸ باشگاه در شهرستان آبدانان خبر داد. از آغاز مهر سال جاری برای سومین بار اماکن ورزشی استان تعطیل شده است.


https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی