رفتن به بالا
  • پنجشنبه - 6 شهریور 1399 - 17:02
  • کد خبر : ۷۵۲۸
  • چاپ خبر : تصمیم IOC برای پرداخت ۱۰۰ هزار دلار کمک دیگر به کرمانشاه
مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه:

تصمیم IOC برای پرداخت ۱۰۰ هزار دلار کمک دیگر به کرمانشاه

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: با توافق صورت گرفته میان این اداره کل و فدراسیون فوتبال، فینال جام حذفی باشگاه های کشور در سال جاری به میزبانی کرمانشاه برگزارخواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: کمیته بین المللی المپیک (IOC) قول ۱۰۰ هزار دلار کمک دیگر را به مناطق زلزله زده کرمانشاه داده است.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: کمیته بین المللی المپیک (IOC) قول ۱۰۰ هزار دلار کمک دیگر را به مناطق زلزله زده کرمانشاه داده است.

به گزارش یاریزان و به نقل از خبرگزاری ایسنا، صابر رحیمی بااشاره به کمک ۵۰ هزار دلاری اخیر کمیته بین المللی المپیک به کرمانشاه، اظهارکرد: این کمک تخصیص پیدا کرده و درحال خرید تجهیزات مورد نیاز برای مناطق زلزله زده هستیم.

 

------------------------------------

وی تاکید کرد: با پایان یافتن فرآیند خرید تجهیزات و ملزومات ورزشی، بزودی آنها را در بیش از ۵۰ مدرسه مناطق زلزله زده استان توزیع خواهیم کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه در ادامه به دیدار اخیرش با رئیس کمیته ملی المپیک هم اشاره ای کرد و گفت: در این دیدار از آقای صالحی امیری درخواست کردیم تا از کمیته بین‌المللی المپیک درخواست کند تا کمک‌های بیشتری به کرمانشاه اختصاص دهد.

وی ادامه داد: خوشبختانه رئیس کمیته ملی المپیک پیگیری‌ها را انجام داده و مسئولین کمیته بین المللی المپیک قول داده اند ۱۰۰ هزار دلار دیگر به کرمانشاه کمک کنند.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

رحیمی اضافه کرد: در این راستا، بزودی طی مکاتبه‌ای رسمی از سوی استاندار کرمانشاه و رئیس کمیته ملی المپیک این مسئله پیگیری و تحقق پیدا خواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد: قول این کمک را به صورت ۹۰ درصدی از کمیته بین المللی المپیک گرفته‌ایم و امیدواریم بزودی بتوانیم این اعتبار را هم برای خرید تجهیزات ورزشی مناطق زلزله زده استان دریافت کنیم.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی